Opsigelse af Tiscali abonnement
Fra : Jens Munk

Dato : 29-10-02 08:43

Er der andre, som har haft problemer med at slippe af med Tiscali?

Jeg har opsagt mit abonnement i maj, og fået dette bekræftet telefonisk
dengang. Det forhindrer dem dog ikke i at blive ved med at sende
opkrævninger og rykkere. Support via deres hjemmeside besvares enten ikke
eller med et automatisk tåbeligt og irrelevant svar. Telefonsupport tager
20-30 minuter i kø og de inkompetente personer der kan intet gøre ud over at
fortælle et abonnementet så vidt de kan se er ophævet. De har ingen
forklaring på hvorfor jeg stadig modtager opkrævninger og rykkere, og de
lover at både deres chefer og bogholderiet vil ringe tilbage. Det gør de
selvfølgelig ikke. Som den sidste udvej har jeg nu forsøgt at faxe til
direktionen, men, BIG SURPRISE, nu virker fax maskinen heller ikke.

Har i flere forslag?

Mon ikke vi snart skal forvente at Bjarne Riis's cykelhold skal ud og lede
efter en ny sponsor?

Jens.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-10-02 08:53

"Jens Munk" <j.munk@maccor.com> skrev i en meddelelse
> Har i flere forslag?

Send dem et postalt brev hvor du forklarer situationen. Gem en kopi.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Jens Munk

Dato : 29-10-02 09:18

Det har jeg gjort 2 gange i form af telefaxer uden held. En telefax er lige
så god som et anbefalet brev, da den giver en kvittering.

Jens.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-10-02 13:32

> Det har jeg gjort 2 gange i form af telefaxer uden held. En telefax er
lige
> så god som et anbefalet brev, da den giver en kvittering.

Jeg ville alligevel skrive et brev. Og dernæst ignorere yderligere
henvendelser fra dem.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Sune

Dato : 29-10-02 09:57

> "Jens Munk" <j.munk@maccor.com> skrev i en meddelelse
>
> Send dem et postalt brev hvor du forklarer situationen. Gem en kopi.

Hjælper heller ikke. Har prøvet

--
Sune

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-10-02 13:33

"Sune" <NOhodalSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hjælper heller ikke. Har prøvet

Hvordan hjælper det ikke? Har de sendt dig til inkasso og er du blevet
dømt på trods af brevet?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Jens Munk

Dato : 29-10-02 14:48

Nej, og det vil jeg helst undgå, men antageligvis er de også gået konkurs
forinden.

Jens.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-10-02 14:55

> Nej, og det vil jeg helst undgå, men antageligvis er de også gået
konkurs
> forinden.

Hvad svarer du på?
Læs evt. www.makr.dk/?quote

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 29-10-02 15:27

"Jens Munk" <j.munk@maccor.com> skrev i en meddelelse
> Nej, og det vil jeg helst undgå, men antageligvis er de også gået konkurs
> forinden.

Det er vist gætteri...

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 29-10-02 09:21

"Jens Munk" <j.munk@maccor.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke vi snart skal forvente at Bjarne Riis's cykelhold skal ud og lede
> efter en ny sponsor?

Hørte jeg lige i nyhederne for 10 minutter siden, at de faktisk skal.

--
Anders Vind Ebbesen
"Jeg kan føle med andre menneskers smerter, men ikke med deres glæder. Der

Fra : Jens Munk

Dato : 29-10-02 12:27

Ja jeg havde det på fornemmelsen at der var noget helt galt med det firma.
Man kan ikke behandle kunderne på den måde, og så forvente at de bliver.

Jens.

Fra : Jens Munk

Dato : 29-10-02 12:38

Det ser ud til at det skranter gevaldigt for Tiscali. Se her:

http://www1.dr.dk/sporten/oevrigsport/article.jhtml?articleID=71138

Jens.

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 29-10-02 12:55

> Det ser ud til at det skranter gevaldigt for Tiscali. Se her:
>
> http://www1.dr.dk/sporten/oevrigsport/article.jhtml?articleID=71138

Hvad er det lige at det har med sagen at gøre?

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : TBC

Dato : 29-10-02 11:51

"Theis M. Mønsted" <tmoensted@dk.tiscali.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er det lige at det har med sagen at gøre?

Formentligt intet eftersom det svjv ikke har noget direkte relation til den
danske afdeling af Tiscali.

TBC

Fra : Jens Munk

Dato : 29-10-02 14:50

En vis sammenhæng er der jo nok. Hvis ikke den virksomhed som sponsoratet
reklamerer for kan løbe rundt, så er der jo ingen grund til at reklamere for
den.

Jens.

Fra : Henning

Dato : 29-10-02 15:31

On Tue, 29 Oct 2002 14:50:10 +0100, "Jens Munk" <j.munk@maccor.com>
wrote:

>En vis sammenhæng er der jo nok. Hvis ikke den virksomhed som sponsoratet
>reklamerer for kan løbe rundt, så er der jo ingen grund til at reklamere for
>den.

Eller de vil måske hellere bruge de 25mill. på kunderne

Fra : Jens Munk

Dato : 30-10-02 07:11

Det ville ihvertfald klæde dem.

Jens.

Fra : Leonid

Dato : 29-10-02 15:26

On Tue, 29 Oct 2002 08:43:05 +0100, "Jens Munk" <j.munk@maccor.com>
wrote:

>Mon ikke vi snart skal forvente at Bjarne Riis's cykelhold skal ud og lede
>efter en ny sponsor?

tænk hvor land tid skal Bjarne Riis bruge for at slippe af fra Tiscali
:)) hvis det tager så lang tid afbestille deres abonnement. Riis kan
lige så godt gå på pension i Tiscali T-shirt..

Fra : Jens Munk

Dato : 29-10-02 16:03

Haha,

Det var dagens bedste joke.

Jens.

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 29-10-02 21:59

"Jens Munk" <j.munk@maccor.com> wrote:

> Mon ikke vi snart skal forvente at Bjarne Riis's cykelhold skal ud og lede
> efter en ny sponsor?

Det har de været længe, og rent faktisk tror de fleste med forstand på den
slags at Deutsche Post tager over hvor Tiscali nu næsten officielt har meldt
ud at de ikke vil eller kan være med længere.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Fra : David P. Hansen

Dato : 08-11-02 15:06