Andet multimedie
bentjuul 3670
Skilte - rygning forbudt mm.
Fra : JOE

Dato : 29-12-00 11:30

Hvor kan man hente eller købe en samling med standardskilte som feks.
rygning forbudt (cigaretten + de tre striber røg med en streg over) og
andre?

Fra : Søren Blom

Dato : 29-12-00 13:19

Har du prøvet at lede efter det, med en hurtig søgning på no smoking på
f.eks. www.altavista.com får man mange muligheder, der bør i hvert fald være
noget du kan bruge.

Godt nytår.
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : RODEN

Dato : 30-12-00 13:21

hej JOE
Ligger en masse forskellige forbudsskilte til dig i gruppen dk.binaer
MVH
RODEN

Fra : JOE

Dato : 30-12-00 19:34

Tak skal du have. Nu er det bestemt ikke for at virke utaknemmelig, men
umiddelbart virker de lidt for amerikanske i forhold til det behov jeg har
pt. Jeg er mere interesseret i at få skilte i stil med de som bruges hos
feks. DSB. Er der nogen der har kendskab til hvor man kan få disse?