Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
2 grafikkort AGP+PCI = mindre problem
Fra : Palle Ravn

Dato : 28-10-02 22:44

Hej alle...

Jeg har et Geforce3 128mb ram - tv out/in. Når jeg slår over på tv,
forsvinder billedet på skærmen. Hvad gør jeg ? Jeg har købt et PCI
grafigkort med 8MB, så jeg kan se skærmbilledet på computerskærmen,
mens det andet kort er sat på TvOut. Men efter 30sek, fryser billedet
når jeg bruger PCI korten - det er et SIS 6326 VGA CARD (PCI) på 8Mb
ram. Hvad er der galt? Skal jeg have et andet, eller ? (Køre XP - og
kort er kun til win2000 og under, men den kan jo køre)

/Palle Ravn

Fra : Cinnober

Dato : 29-10-02 15:52

"Palle Ravn" <real@sleepy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ram. Hvad er der galt? Skal jeg have et andet, eller ? (Køre XP - og
> kort er kun til win2000 og under, men den kan jo køre)

få fat på programmet TvTool.Så kan du se skærmbillede både på monitor og
tv-skærm samtidigt med dit Geforce-kort....