Nye Palmer
Fra : Peter

Dato : 28-10-02 19:56

Palm (www.palm.com) har sluppet 2 nye Palmer ud, Tungsten serien,
model T og model W.

T'eren er den nye Rolls Roysmodel, med en 16-bit, 320^2 punkters skæm,
4x den gamle 515's opløsning. Der er indbygget Bluetooth (yea!),
indbygget diktafon og et iPod-lignende "rullehjul".

Sådan en kunne jeg godt tænke mig at få fingrene i. Pris: 500 US$. (ca 5
kilokroner)

W'eren er en skrabet T'er, men jeg har ikek kunnet finde mere info om
denne.

--
http://neglesaks.dk
Hvordan redder man en politisk korrekt person fra at drukne?

Fra : Anders Hedegren

Dato : 28-10-02 21:15

Peter <se.min@reply-to.com> wrote:

> Sådan en kunne jeg godt tænke mig at få fingrene i. Pris: 500 US$. (ca 5
> kilokroner)

Hvad med en Sony Ericsson P800? Mine bukser falder af hvis jeg både skal
slæbe en mobiltelefon, PDA og en tegnebog med 1 kg mønter.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com + me@NOSPAMiceduck.com

Fra : Peter

Dato : 29-10-02 10:53

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> Hvad med en Sony Ericsson P800? Mine bukser falder af hvis jeg både skal
> slæbe en mobiltelefon, PDA og en tegnebog med 1 kg mønter.

Svar: Livrem + seler.