Jeg skal finde en sang
Fra : Anne Stokholm

Dato : 28-10-02 11:09

Hejsa...

Jeg mangler kunstner på en sang der er med på Deep Dance 84. Den hedder "
Right Here Waiting", og jeg kan sagtens finde den pågældende sang, men kun
med "forkert" kunstner.

Er der nogen der kan hjælpe med det?

Med venlig hilsen

Anne Stokholm

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Anne Stokholm

Dato : 28-10-02 17:47

Fundet! Det var "full gainer feat. scotty - right here waiting" hvis det
skulle have nogen interesse

/Anne Stokholm

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Michael Schrøder

Dato : 28-10-02 22:28

Anne Stokholm <tilanne@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:apjmcu$22ij9$1@ID-136857.news.dfncis.de...
> [...]
> Right Here Waiting", og jeg kan sagtens finde den pågældende sang, men kun

Den eneste jeg kender, der har lavet den er Richard Marx fra 1989......

Michael

Fra : Lars Bernau

Dato : 29-10-02 17:40

In article <3dbdab57$0$97615$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
skjernvej38b@mail.dk says...

> Anne Stokholm <tilanne@yahoo.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:apjmcu$22ij9$1@ID-136857.news.dfncis.de...

> Den eneste jeg kender, der har lavet den er Richard Marx fra 1989......

Jeg har en kammerat der lavede et dance nummer, hvor han samplede pianoet
fra Right Here Waiting. Men det er ikke noget der er udgivet.

--
Lars Bernau
Skal mediekartellerne have lov til at sætte lovgivningen,