Bagsværdvej 96
Fra : Per Juul Larsen

Dato : 28-10-02 16:34

Hej

Jeg søger oplysninger om drabet på min Moder Annitta Larsen den 17.2 1945.
Hun boede sammen med min far i ejendommen. Bagsværdvej 96 som bestod af
nogle lejligheder.
Er der nogen som har billeder af den nu nedrevne ejendom eller har kendskab
til drabet begået under besættelsen.
Min mor var Tysker.

mvh Per Juul Larsen

Fra : Bjarne Bidstrup

Dato : 28-10-02 21:09

Har du prøvet den lokale avis: Bagsværd Bladet.

eMail: red.bsb@b-l.dk

Held og lykke

Bjarne Bidstrup

Fra : dannebrog

Dato : 29-10-02 09:33

Prøv også Frihedsmuseet - eller andre aviser fra dagene lige efter drabet.

På politiets materiale ang. drabet er der 80 års tilgængelighedsfrist, og
materialet bør ligge ved Landsarkivet i Kbhvn. - Hvis du finder frem til
noget brugbart, kan du jo søge dispensation til at se materialet - om du får
den, kan jeg ikke love.

Med venlig hilsen

Ulrich

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk2
fjern to-tallet

Fra : Per Juul Larsen

Dato : 29-10-02 11:30

Tak for svarene.
Jeg har fundet opl. i Rigsarkivet, men vil supplere det evt. med yderligere.
Billedet af huset Bagsværdvej 96.
Beboerne der boede i Huset osv.

mvh Per Juul Larsen