Udskift af køler på TNT
Fra : René Petersen

Dato : 27-02-01 18:51

Hejsa

Jeg skal have skiftet min køler på mit Creative Tnt kort, men jeg skal have
fjernet den gamle først og her er det jeg gerne vil høre om der er nogen som
har erfaring med sådan en øvelse.
Det ser ud som om den er limet fast til prosseren, så hvordan skiller jeg
det ad så jeg kan sætte en ny køler på.

Med venlig hilsen

René Petersen

Fra : Mikkel Elgaard Chris~

Dato : 27-02-01 19:30

> [...]
> har erfaring med sådan en øvelse.
> Det ser ud som om den er limet fast til prosseren, så hvordan skiller jeg

Hvis du har mulighed for at skue blæseren af er det klart at foretrække
ellers er du nødt til at fjerne selve køleribben og det er ikke lige til,
men

du kan finde en vejledning til hvordan det kan gøres her:
http://home.earthlink.net/~chinmonster/

/Mikkel Christensen