Kan ikke se siden rigtig i 800*600
Fra : 2U

Dato : 28-10-02 10:25

Jeg har også et problem med mit baggrundsbillede (fodboldbanen)
Den kan kun ses rigtig i 1024*768. Hvordan laver jeg det om, så den også
kan ses i 800*600?

Siden kan ses på www.duerher.dk/peterfodbold

R2U

Fra : Nakita

Dato : 28-10-02 11:40

"2U" skrev d. 28-10-02 10:25 dette indlæg :
> Jeg har også et problem med mit baggrundsbillede (fodboldbanen)
> Den kan kun ses rigtig i 1024*768. Hvordan laver jeg det om, så den
> [...]

Har du prøvet at sætte dine forskellige elementer på siden ind i en
tabel?
Tabellen skal stå til 100% og det skulle gøre at du bedre kan styre,
hvordan siden skal se ud og ved at sætte den til 100% skulle den også
automatisk tilpasse sig til skærmopløsningens størrelse.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-10-02 15:18

Lav billedet mindre så det passer

Fra : 2U

Dato : 28-10-02 22:02

> Lav billedet mindre så det passer

Det er lavet i 600*550.
Jeg forstår ikke hvorfor, at når jeg sætter det ind som baggrundsbillede, så
ligger det ved siden af
sig selv og ned under. Altså man ser banen flere steder på samme side.

Og det som Nakita skriver har jeg også prøvet uden held

Mvh
R2U

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-02 22:59

"2U" <random2u@softhome.net> skrev :

>Jeg forstår ikke hvorfor, at når jeg sætter det ind som baggrundsbillede, så
>ligger det ved siden af

Det gør baggrundsbilleder som standard, hvordan du ændrer det i
FP ved jeg ikke.

Men du kan ændre det i htmlvisning.

Nu:
background="foto/Hb94/bane1.jpg">

Ændres til:
(foto/Hb94/bane1.jpg) center center no-repeat">