fastcall fejl ???
Fra : glenn007

Dato : 27-10-02 22:35

Jeg for en : 623 C:\Dev-Cpp\include\afx.h
variable or field `__fastcall' declared void ..... fejl fra afx.h
headeren

og den hentyder til denne line i omtalte headerfile
-----------------
   static void FASTCALL FreeData(CStringData* pData);
-----------------
hvad dælen betyder det jeg skal rette på ?

jeg er lost

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 30-10-02 00:45

glenn007 wrote:
> [...]
> static void FASTCALL FreeData(CStringData* pData);
> hvad dælen betyder det jeg skal rette på ?

Hvad sker der, hvis du ændrer det til

static void FreeData(CStringData* pData);

?

Men du bør slå FASTCALL op i manualen.

--
Jens Axel Søgaard