Nyeste indlæg i MacSOUP
Fra : Anders Hedegren

Dato : 27-10-02 19:58

Heysa,

Så fik jeg endelig registreret min suppe!

Efter jeg skiftede til v. 2.5b2 til OS X bliver den ved med at være i
toppen af indlægsoversigten når jeg åbner en gruppe, i b1 var den vist i
bunden når man startede (hvor de seneste indlæg er). Er der en metode
for at komme i bunden når man starter (udover alt+ned)?

Det er et lille problem, men et irrterende et.

Mvh,
Anders

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-02 22:01

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> [...]
> for at komme i bunden når man starter (udover alt+ned)?
>
> Det er et lille problem, men et irrterende et.

Kan du ikek bare ændre hvad den sortere efter? Alder, ophavsmand, titel
osv?

--
http://neglesaks.dk
Hvordan redder man en politisk korrekt person fra at drukne?

Fra : Anders Hedegren

Dato : 27-10-02 22:24

Peter Perlsø <se.min@reply-to.com> wrote:

> Kan du ikek bare ændre hvad den sortere efter? Alder, ophavsmand, titel
> osv?

Jeg sorterer den efter alder, men den vil kun vise de nyeste indlæg
nederst, ligemeget om jeg klikker på alder-taben. Hvis det skulle virke
som i andre applikationer skulle man jo kunne sortere nyeste indlæg
øverst hvis man klikkede på taben.
Jeg ved ikke om det er anderledes i Classic-versionen?

Anders

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-10-02 23:30

> [...]

> øverst hvis man klikkede på taben.
> Jeg ved ikke om det er anderledes i Classic-versionen?

Klik på menuen "Bodies and Headers" i bunden af listen over indlæg. Vælg
"More Settings..." og i boksen kan du vælge "newest messages first".

Det er godt skjult og tro mig, du er ikke den første der spørger!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Anders Hedegren

Dato : 28-10-02 00:00

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Klik på menuen "Bodies and Headers" i bunden af listen over indlæg. Vælg
> "More Settings..." og i boksen kan du vælge "newest messages first".
>
> Det er godt skjult og tro mig, du er ikke den første der spørger!

Ahh, tusind tak, nu virker den perfekt! :)

Anders

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-10-02 02:02

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> Ahh, tusind tak, nu virker den perfekt! :)

Men hvorfor sorterer du ikke efter emne? Det er da meget mere behageligt
at læse en tråd ad gangen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Storm

Dato : 29-10-02 09:48

> Men hvorfor sorterer du ikke efter emne? Det er da meget mere behageligt
> at læse en tråd ad gangen.

Det ene modsiger vist ikke det andet.
Jeg ville faktisk helst have de ældste først, og scrolleren nederst,
ved de nyeste indlæg som udgangspunkt, det kan jeg ikke få.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Anders Hedegren

Dato : 29-10-02 10:33

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Det ene modsiger vist ikke det andet.
> Jeg ville faktisk helst have de ældste først, og scrolleren nederst,
> ved de nyeste indlæg som udgangspunkt, det kan jeg ikke få.

Det synes jeg også den gjorde som default i 2.5b1, eller tager jeg fejl?

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com + me@NOSPAMiceduck.com

Fra : Storm

Dato : 29-10-02 10:41

Eller måske tilbage i OS 9 versionen.
Det var ihvertfald mere logisk for min hjerne. Nu bruger jeg bare
unread, men det andet var bedre.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-10-02 22:04

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Det var ihvertfald mere logisk for min hjerne. Nu bruger jeg bare
> unread, men det andet var bedre.

Vi læser sikkert news på forskellig måde. Jeg har får mange år siden
fundet ud af, at jeg foretrækker kun at se ulæste, og så få dem sorteret
i tråde efter emne. Når jeg så har hentet news, ser jeg kun de indlæg,
jeg ikke har læst endnu. Derefter kan jeg let løbe gennem dem tråd for
tråd med mellemrumstasten. Først får jeg således læst de indlæg, der
hører til i tråde, jeg følger. Derefter går jeg resten igennem og
trykker på "+" ved de tråde, jeg vil følge, og "-" ved de tråde, jeg
ikke ønsker at se mere. Det bliver så markeret som læste med det samme,
og jeg ser dem aldrig. Skulle jeg alligevel ønske at se indlæg, der er
læste eller markeret med "-", er det lynhurtigt at vælge at se alle
indlæg. Det er styrken ved MacSOUP, hvor man har indlæggene liggende på
harddisken.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Storm

Dato : 28-10-02 08:50

> [...]

> for at komme i bunden når man starter (udover alt+ned)?
>
> Det er et lille problem, men et irrterende et.

Ja, det er så.
Jeg har forsøgt at søge på det og eksperimentere, men nej.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 28-10-02 09:30

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Ja, det er så.
> Jeg har forsøgt at søge på det og eksperimentere, men nej.

Sorry - tabte denne post fra i går. Nu er problemet jo løst

--
Venlig hilsen Nina Storm