ati2dvag.dll give blå stop fejl skærm
Fra : Surf

Dato : 27-10-02 19:07

her for nylig fik jeg en ny grafikkort en ATI Radeon 9700 Pro
også var alt godt for mig

(skulle også lige sige at jeg også har fået et nyt bundkort)
men men men lige indtil jeg fik købt NHL 2003. og jeg fandt ud af at det
var driveren der var galt med

den jeg hade var 6143 men det var den spillet crashes i. også kom den
blå skærm der meldte at det var filen ati2dvag som var galt med

også hente jeg 6166 og det var det sammet som før. så hente jeg 6193 det
var den driver som både EASO og ATI selv anbefalde men men men
spillet crashes stadigvæk men jeg fået ikke den blå skærm mere

min spec er
ATI Radeon 9700 Pro
driver er 6143, 6166, 6193
Diretx 8.1