Navigator - History
Fra : Storm

Dato : 27-10-02 17:21

Navigator 0.5 på Jaguar virker jo enkel og ligetil, men jeg kan finde
history nogen steder. Jeg går i help og får:

<http://www.mozilla.org/projects/ui/communicator/browser/bnh/>

Og hvis ellers mozilla og navigaro har noget med hinanden at gøre så
skulle man jo bestemt kunne tilgå sin history på flere måder, men jeg
kan ikke se hvor?

Jeg er lidt i tvivl om det er Navigator folk snakker om de de snakker
Chimera?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-10-02 17:38

On Sun, 27 Oct 2002 17:20:50 +0100, Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Og hvis ellers mozilla og navigaro har noget med hinanden at gøre så
> skulle man jo bestemt kunne tilgå sin history på flere måder, men jeg
> kan ikke se hvor?

Luk Chimera.

naviger til ~/Library/Application
Support/Chimera/Profiles/default/<sjove tal>/

Derinde ligger der en fil der hedder prefs.js.

Åben den i din yndlingsteksteditor.

Tilføj følgende linie i bunden af dokumentet:

user_pref("chimera.show_history", true);

Start Chimera, og du har nu din history tab tilgængelig.

> Jeg er lidt i tvivl om det er Navigator folk snakker om de de snakker
> Chimera?

Det kan jeg godt forstå. I mine øjne er det temmelig uforståeligt at
de kalder applikationen Chimera, men at der står Navigator når man
fyrer op under den. Synes ikke jeg har kunne finde årsagen til denne
navgivning nogle steder. Jeg vil dog mene at ja, folk mener Chimera,
når de snakker om Navigator, i hvert fald i OS X sammenhænge.

Fra : Storm

Dato : 27-10-02 18:31

Jonas Voss <usenet@verture.net> wrote:

> [...]
>
> Tilføj følgende linie i bunden af dokumentet:
>
> user_pref("chimera.show_history", true);
>
> Start Chimera, og du har nu din history tab tilgængelig.

Superb - takker - hvorfor skulle det være så svært.
Skulle det ikke være en god - gratis browser til folket

> [...]
> navgivning nogle steder. Jeg vil dog mene at ja, folk mener Chimera,
> når de snakker om Navigator, i hvert fald i OS X sammenhænge.

Og Mozilla... Det er nok en historisk historie om rødder og opkøb og
paraplyer...
Jeg forsøte at spotte det, men fandt ikke noget der kunne opklare det i
hurtig læsning.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-10-02 20:48

On Sun, 27 Oct 2002 18:30:34 +0100, Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Superb - takker - hvorfor skulle det være så svært.
> Skulle det ikke være en god - gratis browser til folket

Gratis: jo
Til folket: måske ikke helt endnu. Den er stadig i udviklingsfasen, og
hvis der sker ligeså meget med den fra 0.5 til 0.7, som der gjorde fra
0.3 til 0.5, så bliver den i høj grad til folket. Dave Hyatt er selv i
et dilemma om den nu også ender med at blive til folket:

<http://mozillazine.org/weblogs/hyatt/2002_06_02_mozillian_archive.html>

Det bliver spændende at følge.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 27-10-02 20:51

Ninzen@ofir.dk (Storm) writes:

> Superb - takker - hvorfor skulle det være så svært.

Det er en hurtigt udviklet version med nummeret 0.5. Giv tid, giv tid :)

> Skulle det ikke være en god - gratis browser til folket

Det er det da også :)

Jeg synes ikonerne er slemme, men den kører hurtigt, og java afvikles
fint. Så jeg er glad :)
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Storm

Dato : 27-10-02 21:40

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Det er en hurtigt udviklet version med nummeret 0.5. Giv tid, giv tid :)

> Det er det da også :)
>
> Jeg synes ikonerne er slemme, men den kører hurtigt, og java afvikles
> fint. Så jeg er glad :)

Men folket er du måske ikke.
Men villig til at oplyse folket

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 27-10-02 23:17

Ninzen@ofir.dk (Storm) writes:

> Men folket er du måske ikke.

Folket nok til at føle at jeg godt kan gå ind under bemærkingen øverst
:)

> Men villig til at oplyse folket

Altid. Det plejer at være umagen værd i den anden ende.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-11-02 22:01

In article <kkbs5fwthj.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Jeg synes ikonerne er slemme, men den kører hurtigt, og java afvikles
> fint. Så jeg er glad :)

Må jeg anbefale ChimerIcon af <http://homepage.mac.com/reinholdpenner>.
ChimeraKnight kan endda selv installere et thema fra ChimeraIcon.

Oahu themaet <http://reippuert/junk/knapper.png> er da majet pÆnt.

Besides, if you can't get a decent kernal panic <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living? <aim://reippuert>

Fra : Johnny Louis

Dato : 13-11-02 02:28

Hej Morten.
Send min computer tilbage eller tilbyd et engangsbeløb til en gang for
alle at afvikle sagen på ordentlig vis.

Alt andet syntes jeg er uværdigt, mange har mailet til mig og spurgt om
det er rigtigt at du overhovedet ikke reagerer på mine skrivelser og jeg
må bedrøve dem med at det desværre er sandt.
Johnny Louis

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-02 22:01

> [...]

> Tilføj følgende linie i bunden af dokumentet:
>
> user_pref("chimera.show_history", true);
>
> Start Chimera, og du har nu din history tab tilgængelig.

Jep det virker, men kors hvor er den langsom...

--
http://neglesaks.dk
Hvordan redder man en politisk korrekt person fra at drukne?