Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G3 eller Casio QV-5700
Fra : Henrik

Dato : 27-10-02 16:56

Jeg er ved at købe et et ovenstående kamaraer,
Er der noget som har dem og kan komme med hjælp i mit valg.
Eventuelle ulemper / fordele

Umiddelbare forskel er Canon har 4x zoom mod casio's 3x
Canon har 4mpix og Casio har 5mpix,

Mvh
Henrik

Fra : J@N

Dato : 27-10-02 17:57

"Henrik" <henrikre@movefrickes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eventuelle ulemper / fordele
>
> Umiddelbare forskel er Canon har 4x zoom mod casio's 3x

Canon G3 er ikke kommet på gaden endnu, så direkte sammenligning er ikke
mulig. Læs diverse tests af dem på nettet og afgør hvilket et der opfylder
dine krav bedst, der er helt sikkert fordele og ulemper ved dem begge.

Jan

Fra : Henrik

Dato : 28-10-02 11:04

"J@N" <itjf@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:aph5tm$kr4$1@sunsite.dk...

> [...]
> mulig. Læs diverse tests af dem på nettet og afgør hvilket et der opfylder
> dine krav bedst, der er helt sikkert fordele og ulemper ved dem begge.

Jeg har læst om begge kameraer på nettet og begge opfylder umiddelbart mine
krav, men
der hvor jeg er tvivl, er om 4x zoom på G3 er de ca. 1000kr. mere værd,
eller
jeg bare skal købe casio som jo har 5mpix , men "kun" 3x zoom.

Hvordan er Casion versus Canon gennerelt ? jeg ved godt at det er lidt en
smagssag, men vil gerne
høre erfaringer fra andre om disse 2 mærker (kameraer).

Henrik

Fra : Henrik Witting

Dato : 28-10-02 15:16

In article <3dbd0b94$0$97654$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
henrikre@movefrickes.dk says...

> [...]
> smagssag, men vil gerne
> høre erfaringer fra andre om disse 2 mærker (kameraer).

Det er jo et canon objektiv som sidder på Casio QV-5700...

/Henrik

--

HENRIK WITTING

"Scuba Diving... another great activity
where your main goal is to not die" - Jerry Seinfeld