hundetræf
Fra : Jørgen

Dato : 27-10-02 12:38

hej

Er der nogen steder i Københavns område
f.eks Rødovre eller Hvidovre hvor der til
hverdag er hundetræf, hvor hundene kan lege
sammen

Jørgen&Nico

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-10-02 13:01

Hej Jørgen og Nico

Jørgen <j.bodholdt@tdcadsl.dk> skrev i en
> Er der nogen steder i Københavns område
> f.eks Rødovre eller Hvidovre hvor der til
> hverdag er hundetræf, hvor hundene kan lege
> sammen

Jeg ved godt det hverken er Rødovre eller Hvidovre, men i Søndermarken på
Frederiksberg er der altid mange hunde og det er næsten uanset hvad tid på
dagen du kommer. Dog er tidspunktet mellem 15-17 bedst. Er vejret rigtig
godt kan der snildt være 10-20 hunde på en gang, som bare tumler rundt med
hinanden.
Hvis du har bil ( og bor i Rødovre/Hvidovre ) skulle det ikke være det store
at kører dertil.

Vi ( Nicki og jeg ) er der ikke hver dag, men når muligheden byder sig, er
det et rigtig dejligt sted for hundene at være, så kom at vær' med

Må jeg spørge hvilken hund du har, og hvor gammel han er?

Mange hilsner fra

Bolette Og Nicki

Fra : Ann K.

Dato : 27-10-02 16:14

Hej Jørgen.
Der er hundetræf ved Oxbjerget på Oxbjergvej... Kan ikke lige huske
tiderne, da mine arbejdstider forhindrer mig i at deltage... Men - har
ladet mig fortælle at det af og til _kan_ gå lidt hårdt for sig
Noget med nogle større Staff's, der vist ikke er helt styr på!??? (OBS!
det er kun et rygte, jeg har hørt... jeg har aldrig selv set noget af
den slags!) Fordelen er at området er indhegnet - det er forholdsvist
stort, med mange afvekslende terræner- og at der sjældent render Joggere
rundt
Ellers kan du forsøge dig på Vestvolden... stykket mellem Husum station
og Islevholm... selv om skilte modsiger det _er_ der tale om et
friløbsområde (garanteret gennem skriftlige henvendelser til
Kommunen)... og man mødes der kl ca 9.00 om morgenen og igen ca 15.00
eftermiddage... Her er der tale om hunde af alle racer og blandinger -
men fælles for dem alle er, at de sjældent har problemer med at omgås
hinanden Området er ikke indhegnet - dog rimeligt afgrænset... og
der kommer ofte Joggere/cykler ;o(
Og så er der jo Damhus-engen.... som jeg intet kender til ;)

Men tager du til Oxbjerget eller går langs Volden, så lad os da hilse på
hinanden... Jeg kan genkendes på en lille fjantet, skrupskør tricolor
sheltie og/eller et stort, venligt, hvidmulet brunt lab-x

Mvh Ann - der ikke har været på Volden i næsten 3 uger med sheltien...
løbetid *suk*

Fra : STIG RASMUSSEN APS

Dato : 27-10-02 23:14

Rebæk Søpark