Er TDC´s ned nede ?
Fra : Mogens

Dato : 26-10-02 19:35

26.10.2002 kl.20.30
Er hele TDC´s proaccess nede eller er det kun et lille lokalt uheld her
hvor jeg bor ?

MVH Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-10-02 19:55

Sat, 26 Oct 2002 18:35:25 +0000 (UTC), skrev Mogens
<mogensmadsen_@hotmail.com>:

>Er hele TDC´s proaccess nede eller er det kun et lille lokalt uheld her
>hvor jeg bor ?

Så ville det jo være en fordel, hvis du skrev, hvor du bor

http://kundeservice.tdconline.dk/driftsinformation/

Fra : Jesper Skriver

Dato : 26-10-02 20:22

On Sat, 26 Oct 2002 18:35:25 +0000 (UTC), Mogens wrote:
> 26.10.2002 kl.20.30
> Er hele TDC´s proaccess nede eller er det kun et lille lokalt uheld her
> hvor jeg bor ?

Det er et lokalt problem, min kører fint.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Mogens

Dato : 26-10-02 21:02

Mogens <mogensmadsen_@hotmail.com> wrote in news:apen9d$697$1@sunsite.dk:

Øh, jeg bor ved Præstø, og TDC´s net er stadig dødt her.

MVH Mogens

Fra : Jesper Skriver

Dato : 26-10-02 21:06

On Sat, 26 Oct 2002 20:02:24 +0000 (UTC), Mogens wrote:
> Mogens <mogensmadsen_@hotmail.com> wrote in news:apen9d$697$1@sunsite.dk:
>
> Øh, jeg bor ved Præstø, og TDC´s net er stadig dødt her.

Hvad sagde kundeservice da du ringede til dem ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 26-10-02 21:10

Jesper Skriver <harvest@wheel.dk> enriched usenet with:

> Hvad sagde kundeservice da du ringede til dem ?

Et kvalificeret gæt ville være: "Du har ikke døgnservice på din linie. Ring
igen imorgen"

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Nu med Win32 igen

Fra : Mogens

Dato : 26-10-02 21:13

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in

> Et kvalificeret gæt ville være: "Du har ikke døgnservice på din linie.
> Ring igen imorgen"

Ja, det skuffede til gengæld. Der var en telefonsvarer som fortalte at jeg
havde ringet unden for åbningstiden, og ja - jeg har ikke døgnservice og
fik en lang næse :-|

MVH Mogens

Fra : Mogens

Dato : 26-10-02 23:41

Mogens <mogensmadsen_@hotmail.com> wrote in news:apet18$s3e$3@sunsite.dk:

Så kører det igen, kl.00:37 og det tog TDC 4½ time og på en helligdag - det
er vel meget flot, eller hva´ ?

MVH

Fra : Mogens

Dato : 26-10-02 21:10

Mogens <mogensmadsen_@hotmail.com> wrote in news:apen9d$697$1@sunsite.dk:

Tak til dig Knud Gert
Jeg hører under nedenstående central, og den er meldt ud som fejlbehæftet.

ADSL: Driftsforstyrrelse i Stege d. 26/10-2002
Der er i dag d. 26/10-2002 kl. 20:18 konstateret driftsforstyrrelser for
ADSL-centralen i Stege (stgxdl1).

Dette kan betyde, at kunder ikke kan få forbindelse til internettet via
Pro@ccess, NetExpress, Boomtown eller Tele Danmark Bredbånd|ADSL i Stege-
området.

Der arbejdes på en løsning, men der er pt. ingen tidshorisont.

Vi beklager de gener dette kan medføre for vore kunder.

Venlig hilsen
TDC Internet kundeservice
/ANAN /DS

Ovenstående driftsinformation er jeg lykkelig for, og det giver klart point
til TDC, og jeg er overhovedet ikke sur på dem. WOL var flere dage om at
melde deres fejl i deres NG'er og på Deres web, og det blev jeg sur over.

MVH Mogens

Fra : Hostmaster

Dato : 07-11-02 17:30

> ADSL-centralen i Stege (stgxdl1).

Når vi snakker TDC findes der en oversigt på centraler ex. stgdkl1 = Stege

Findes der ikke en landdækkende dims.

James

Fra : Frans Jensen

Dato : 07-11-02 18:02

On Thu, 7 Nov 2002 17:30:09 +0100, "Hostmaster"
<hostmaster@jemmer.dk> wrote:

>Når vi snakker TDC findes der en oversigt på centraler ex. stgdkl1 = Stege
>
>Findes der ikke en landdækkende dims.

mener du en oversigt over ADSL

her:
http://www.makr.dk/go.php3?reversedns

--
girls and sex
can't beat

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-02 01:27

Stege

> mener du en oversigt over ADSL
>
> her:
> http://www.makr.dk/go.php3?reversedns

Hvordan ser jeg hvilken jeg er koblet på ?

klunxr1.ip.tele.dk. "Karlslunde, Denmark"
klunxt1.ip.tele.dk. "Karlslunde, Denmark"

--
Kristian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-11-02 11:59

"kran" <kristian_andersenATtdcadsl> skrev i en meddelelse
> Hvordan ser jeg hvilken jeg er koblet på ?

Slå din IP op i DNS:
Name: 0x50c61cbf.virnxx10.adsl-dhcp.tele.dk
Address: 80.198.28.191

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats