Pop up på udvalgte datoer
Fra : Troels

Dato : 26-10-02 15:59

Hej
Jeg vil gerne lave et pop-upvindue på min side der kun popper op på bestemte
datoer, f.eks. den 7/9 og 24/12. Kan det lade sig gøre, og hvordan laves det
lettest?

/Troels

Fra : Mads Jensen

Dato : 26-10-02 16:03

Hej

> [...]
bestemte
> datoer, f.eks. den 7/9 og 24/12. Kan det lade sig gøre, og hvordan laves

<?php
$day = date("m-d");
if($day == "7-9" || $day == "12-24"){
// koden til pop up vinduet!
}
else{
// lad være med at vise det!
}
?>

mvh
/Mads

Fra : Troels

Dato : 27-10-02 14:29

> <?php
> $day = date("m-d");
> if($day == "7-9" || $day == "12-24"){
> // koden til pop up vinduet!

Skulle
<script language="JavaScript">
window.open("sensation.htm","window_name","location=center,height=600,width=
600");
</script>
eller
window.open("sensation.htm","window_name","location=center,height=600,width=
600");
ikke kunne gøre det?

Mange tak forresten.

/Troels

Fra : Mads Jensen

Dato : 27-10-02 15:17

Hej

> Skulle ikke kunne gøre det?
Sikkert, er ikke god til Clientside scripting!

selv tak!

Mvh.
Mads Jensen