Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der har canon s45 eller G3?
Fra : Michaelbs

Dato : 26-10-02 12:21

Er der nogen derude der har bestilt og faktisk modtaget det nye canon s45
eller G3?? hvis ja, hvad er jeres indtryk af apparaterne. Hvis nej, er der
nogen der ved hvornår de egentlig dukker op??
mvh Michael

Fra : J@N

Dato : 26-10-02 17:41

"Michaelbs" <michaelschou@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen derude der har bestilt og faktisk modtaget det nye canon s45
> eller G3?? hvis ja, hvad er jeres indtryk af apparaterne. Hvis nej, er der
> nogen der ved hvornår de egentlig dukker op??

Mht. G3, nej det er der ikke. Jeg går også venter, hold løbende øje med de
forskellige fotosider. Først når der kommer billeder fra G3'eren, er det
helt sikkert i handelen.

Jan

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 26-10-02 20:05

http://www.photoshop.dk/

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 26-10-02 22:08

Bemærk sætningen: OBS LEVERING NOVEMBER.

Bjarke

Fra : René Klitgaard

Dato : 27-10-02 08:15

> http://www.photoshop.dk/
Eller Her
http://s30041448.einsundeinsshop.de/?main_url=0030_Digital%2BFoto%2B%3D26amp
%3D3B%2BZubeh%3DF6r/0010_Digitalkameras/0020_Canon/product_details.shopscrip
t%3Farticle%3D0005_Canon%2BPowerShot%2BG%2B3%2B%3D28460416%3D29

MVH
René

Fra : J@N

Dato : 27-10-02 11:01

"René Klitgaard" <Klitgaard@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
%3D3B%2BZubeh%3DF6r/0010_Digitalkameras/0020_Canon/product_details.shopscrip
> t%3Farticle%3D0005_Canon%2BPowerShot%2BG%2B3%2B%3D28460416%3D29

Har heller ikke G3!!

Citat fra siden:
Canon PowerShot G 3
Dieser Artikel befindet sich noch in der Vorankündigung. Fragen Sie bitte
die aktuelle Lieferzeit per eMail an.

Fra : Michaelbs

Dato : 27-10-02 11:17

Jeg ved godt hvor kameraerne kan købes. Det jeg spurgte om, var om nogen
havde fået leveret et. At de faktisk havde haft det i hånden...
Grunden er, at jeg synes de hele tiden flytter leveringsdatoen. Så måske de
datoer de angiver er alt for optimistiske...??
mvh Michael

Fra : Karl Olsen

Dato : 27-10-02 11:28

"Michaelbs" <michaelschou@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> Grunden er, at jeg synes de hele tiden flytter leveringsdatoen. Så måske
> de datoer de angiver er alt for optimistiske...??

Jeg bestilte et S45 hos http://www.midtdata.dk den 24/10, og det er ifølge
deres online ordrestatus afsendt fra dem den 25/10, så det burde være med
posten i morgen. Havde jeg ikke dummet mig mht. deres ordrebekræftelse,
havde jeg haft det allerede i fredags

Karl

Fra : Michaelbs

Dato : 27-10-02 12:35

okay!! Det er da et svar man kan forstå... så må modellen jo være blevet
frigivet! Men jeg må lige høre: har du nogen speciel grund til at købe
kameraet til 6.500 kr hos MidtData, når du kan få samme kamera til ca 5030kr
i Tyskland??? (ja, jeg er bare nysgerrig)

mvh Michael