Billetter til London 400 kr.
Fra : tøsen

Dato : 25-10-02 23:45

Er der nogen, der kan bruge to billetter til London med afrejse den 30,
oktober og hjemrejse den 5, oktober????

Ring eller mail

23329119 trine@isager-vin.com

Fra : Kim K

Dato : 26-10-02 14:18

> Er der nogen, der kan bruge to billetter til London med afrejse den 30,
> oktober og hjemrejse den 5, oktober????

jo lad mig straks rive et år ud af min kalender
mvh Kim

Fra : tøsen

Dato : 26-10-02 16:05

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 26-10-02 19:07

"tøsen" <palle@habib.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan bruge to billetter til London med afrejse den 30,
> [...]

Beklager, jeg har ikke lige tid til at være i London i 340 dage i træk!
)
Desværre.....

--
Venligst