shopping, sverige
Fra : lise kjær

Dato : 25-10-02 16:31

Det har været diskuteret her før, hvor er de nu de ligger, og hva er det
nu de hedder, de der storeindkøbscentre i Sverige, ret tæt på
Helsingborg, hvor man med fordel skulle kunne købe stort ind ??
vh Lise

Fra : Tina Marvi og Kevin

Dato : 25-10-02 16:32

d. 25/10/02 17:31 ytrede lise kjær i en overraskende velformuleret
meddelse:

Aldi
kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 25-10-02 20:37

MAXI

Fra : felix

Dato : 25-10-02 21:18

"lise kjær" <lise-kjaer@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu de hedder, de der storeindkøbscentre i Sverige, ret tæt på
> Helsingborg, hvor man med fordel skulle kunne købe stort ind ??

De sidste søndagesreklamer har der været en fra HH-Ferries med navnene på alle shopperne,
måske findes den
http://www.hhferries.se/hhferries/index.html

Fra : J.

Dato : 28-10-02 13:28

CityGross som ligger lige uden for Helsingborg.

Joan

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-10-02 17:41

"J." <heldgaard71@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> CityGross som ligger lige uden for Helsingborg.

Som er et ganske godt sted at handle, - har været der nogle gange. Ca
7-8 kilometer længere mod øst ligger der også et godt og billigt
indkøbscenter. Husker ikke lige navnet!

Gider du klippe det væk, du ikke svarer på,
og svarer neden under det du citerer,
så er det hele meget mere overskueligt.
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/

Fra : Tina Marvi og Kevin

Dato : 28-10-02 19:45

d. 28/10/02 17:40 ytrede Andreas Falck i en overraskende velformuleret
meddelse:

> Gider du klippe det væk, du ikke svarer på,
> og svarer neden under det du citerer,
> så er det hele meget mere overskueligt.
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Hej Andeas
På den anden side er der vel ingen grund til at du hver eneste gang påpeger
netetikette?
Det var ikke uoverskueligt hvad Joan skrev, det bliver det jo først i 3
eller 4 citatrække.
Etikette handler jo ikke om regler men om at vise hensyn, og der her du vist
også noget at lære.
Vh Kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-10-02 21:14

"Tina Marvi og Kevin" <tikenospam@privat.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Hej Andeas
> På den anden side er der vel ingen grund til
> at du hver eneste gang påpeger netetikette?

Når jeg svarer på et indlæg hvor vejledningen om citatteknik ikke er
fulgt, er der da ikke noget galt i at jeg lige nævner det.

Hvis du mener at min formulering kunne ændres, er du velkommen til at
maile mig et et forslag til en bedre formulering.

Din tilrettevisning (jeg tager den positivt, og uden sure miner) havde
været helt berettiget, såfremt jeg slet ikke havde svaret overhovedet
på det der stod i indlægget! Men jeg beklager at jeg ikke lige kan
huske navnet på det indkøbscenter jeg henviste til.

Med de venligste hilsner
Andreas Falck

Fra : J.

Dato : 29-10-02 08:03