Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Matrox G400 Dual hvilken spænding?
Fra : Michael Petersen

Dato : 25-10-02 14:43

hejsa, hvilken spænding (Volt) kører et
Matrox G400 Dual på? 1,5V eler 3,3V?

Matrox gidder ikke svare på min mail, der står ikke noget i
brugsforviringen, eller på Matrox´s FAQ.. :-/
--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : Peter Pan

Dato : 26-10-02 09:44

"Michael Petersen" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote in
message news:3db94ad7$0$19326$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> hejsa, hvilken spænding (Volt) kører et
> Matrox G400 Dual på? 1,5V eler 3,3V?

Begge dele. Det kommer an på hvilken AGP hastighed du kører det ved. Ved 1x
og 2x kører det 3,3 volt, og ved 4x kører det 1,5volt

Mvh
Anders

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-10-02 11:03

Peter Pan <.@anders.dk> skrev i meddelelsen ...

>Begge dele. Det kommer an på hvilken AGP hastighed du kører det ved. Ved 1x
>og 2x kører det 3,3 volt, og ved 4x kører det 1,5volt

er det en fastsat standart, man kan læse om et sted?

at AGP 1x og 2x kører 3,3V og 4x kører 1,5V?
hvad med 8x? (jeg ved godt at G400 ikke kan kører 8x)

Fra : Peter Pan

Dato : 29-10-02 23:47

"Michael Petersen" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote in
message news:3dba695f$0$3402$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> er det en fastsat standart, man kan læse om et sted?

Ja, det er en del af AGP standarden.
http://www.agpforum.org/

> at AGP 1x og 2x kører 3,3V og 4x kører 1,5V?
> hvad med 8x? (jeg ved godt at G400 ikke kan kører 8x)

AGP 3.0 (8x mode) kører 0,8 volt.
Kig evt. lidt i :
http://www.intel.com/technology/agp/downloads/agp30_final_10.pdf
(Kapitel 1, Introduktionen indeholder et skema med bl.a disse ting)

Mvh
Anders

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-10-02 16:45

> [...]

>http://www.intel.com/technology/agp/downloads/agp30_final_10.pdf
>(Kapitel 1, Introduktionen indeholder et skema med bl.a disse ting)

alle tiders