Trafikdræbt kat i Kolding
Fra : Gitte J. Lock

Dato : 25-10-02 13:16

Har netop tjekket en død kat for øremærke osv. og da jeg ikke kan finde
ejeren fremlyser jeg lige katten her. I tilfælde af at en koldingenser, der
savner sin kat skulle læse med... jeg giver også beskeden videre til min
dyrlæge idag (andre bud?)...

En kat med grønt halsbånd (uden navneskilt og uden øremærkning) er blevet
trafikdræbt på Tøndervejen ud for Efterskolen Kildevæld og kongreshallen i
Kolding.
Katten er sandsynligvis stribet (svært at se pga. regnen), den er voksen og
har lysere pels på maven.
Jeg har lagt den op på græsset umiddelbart efter indkørslen til efterskolen.

Mvh. Gitte

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 25-10-02 17:52

OBS. Det var ikke mig, der ramte den. Den har vist ligget der et døgns
tid... forfærdeligt, at sådan en yndig kat skal ende sine dage på den måde.
-Gitte