Mail-hosting - problemer!
Fra : Simon Kristensen

Dato : 25-10-02 13:30

Kære gruppe,

I ren frustration over, at min nuværende udbyder ikke forwarder min
mail til en anden konto (som det ellers var meningen) og
tilsyneladende har fjernet mig fra sine DNS services, er jeg gået
igang med at lede efter en alternativ udbyder. Jeg har brug for meget
lidt, så der må være en billig løsning. Mine behov er:

- Hosting af mit domænenavn på DNS
- Forwarding af al min mail til en af mig specificeret konto
andetsteds.

Jeg har altså ikke behov for webhotel, POP3, tonsvis af forskellige
e-mail adresser og alt det pjat.

Er der nogen her, der foreslå en billig og stabil løsning?

På forhånd tak

Simon - der håber at han er havnet i den rigtige gruppe

--
The good Christian should beware of mathematicians, and all those who
make empty prophecies. The danger already exists that the

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 25-10-02 14:10

On 25 Oct 2002 13:29:40 +0100, Simon Kristensen
<spam_me_senseless@simonsays.dk> wrote:

> [...]
>e-mail adresser og alt det pjat.
>
>Er der nogen her, der foreslå en billig og stabil løsning?

et svar kunne være http://gratisdns.dk/

Men ellers tror jeg de fleste udbydere kan levere den slags (os selv
inkl. sagde hunden)

--
vh
Thomas Jensen, pil.dk

Fra : Thomas

Dato : 25-10-02 14:27

"Simon Kristensen" <spam_me_senseless@simonsays.dk> wrote in message
> [...]
> e-mail adresser og alt det pjat.
>
> Er der nogen her, der foreslå en billig og stabil løsning?

--------------------------

Hvad med at fået mailhotel hos TDC Internet til 10 kr pr mnd ekskl moms ??

Her er jeg sikker på at du får et driftsikkert produkt.

Se evt her: http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=31323

Thomas

Fra : Anders Larsson

Dato : 25-10-02 15:21

"Simon Kristensen" <spam_me_senseless@simonsays.dk> skrev i en meddelelse

>..snip...snap
>
> - Hosting af mit domænenavn på DNS
> - Forwarding af al min mail til en af mig specificeret konto
> andetsteds.

Du kunne f.eks. gå ind på www.zoneedit.com. Zonedit er en gratis ydelse ala
gratisdns - men selv kender ( og bruger ) jeg kun Zonedit, hvorfor jeg
naturligvis anbefaler denne. Du kan hoste op til 5 domæner gratis hos
ZoneEdit.
Her kan du selv styre din DNS. Herunder om dine mails skal forwaredes til en
eller flere mailkonto, i stedte for en decideret mail server
Endvidere har du mulighed for tilkøb af backup for mailserver, backup for
web server - såfremt de skulle være ude af drift i en periode, viderestilles
mails altså til en af ZoneEdits mailservere, eller du kan få viderestillet
dine web sider til en anden server, såfremt din almindelige webserver ikke
er tilgængelig i en periode.
En sådan "Store and forward" af mails koster $10.95 pr. år.

Anders Larsson
Alle udtalelser er ubetinget mine egne...
.... undtagen i de tilfælde hvor andre gør indsigelse...
.......eller hvor de blot er uvederhæftige.....

Fra : Simon Kristensen

Dato : 25-10-02 15:39

"Anders Larsson" <Only.NoSpam.001@BotNak.dk> writes:

> [...]
> er tilgængelig i en periode.
> En sådan "Store and forward" af mails koster $10.95 pr. år.

1000tak! Dette ser usædvanligt anvendeligt ud. Også tak til jer
andre. Jeg vil se på, hvordan jeg skal få klaret ærterne i løbet af
weekenden.

Venligst

Simon

Fra : Peter Larsen

Dato : 25-10-02 17:39

www.gratisdns.dk

.... og kan du slet ikke finde nogen i forumet som vil fremsende din mail, så
kan du altid plage mig..

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk
(Dette er et indlæg farvet af personlige interesser)