Form Confirmation
Fra : Carsten Howard

Dato : 25-10-02 10:25

Hvordan laver jeg mine egen Form Confirmation?

Der er en standart i frontpage, men jeg vil gerne lave min egen.

Hvordan gør jeg det og sammen tidlig får de oplysninger med som er indtastet
i formen?

Mvh

Carsten

Fra : Howard

Dato : 25-10-02 19:48

"Carsten Howard" <news@STOP-SPAMchiptech.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er en standart i frontpage, men jeg vil gerne lave min egen.
>
> Hvordan gør jeg det og sammen tidlig får de oplysninger med som er

Er der ingen som kan hjælpe her?

Mvh

Carsten

Fra : Ulrik Friis

Dato : 25-10-02 22:45

> Er der ingen som kan hjælpe her?

Selvfølgelig er der da det! Ha' liiiige lidt tålmodighed, det er trods alt
fredag.

Du fremstiller en html side til din svarside/kvitteringsside, hvor du først
laver en beskrivelse over de felter der skal vises på kvitteringssiden. Det
vil her være passende at kopiere beskrivelserne du har lavet til felterne på
din formside, og så kobler du dine felter fra formen sammen med
kvitteringen:

Knappen på værktøjslinien som hedder: Indsæt komponent => Bekræftelsesfelt.
I den dialogbox der så dukker op skriver du det præcise navn på det felt du
vil ha' vist indholdet af.

I egenskaber for formen linker du til kvitteringssiden.

mvh

Ulrik