Spg. vdr. nethandel
Fra : Troels Vognsen

Dato : 25-10-02 06:30

Hejsa !!

Jeg har for nyligt handlet med en gut i spanien, som ville sælge mig en
bærbar. Pris 1600$. Jeg synes det lød som en god handel, og chekkede
omstændighederne, så godt som det nu var mig muligt.
Nu er det så 4 dage siden jeg sendte pengene, og jeg har ikke modtaget
noget. Hvad er mine muligheder når:

1. Jeg har hans korrekte navn og adresse
2. Har e-mails som dokumentere handlen
3. Har dokumentation på overførlsen af pengene (som skete gennem western
union).
4. Har et trackingnummer fra ups, på den pakke han aldrig sendte.

- Troels Vognsen

Fra : Jens

Dato : 26-10-02 22:57

Genialt at købe stjålne ikke-eksisterende varer

Du vidste jo godt at det var varme varer.

Troels Vognsen <admin@kondikoder.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3db8d66c$0$97611$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-10-02 02:12

"Jens" <zuluweb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Genialt at købe stjålne ikke-eksisterende varer
>
> Du vidste jo godt at det var varme varer.

Varme varer ? til $1600..... Det er 12000 ca.. Det lyder da nærmest som
nypris!
--
Mvh Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-10-02 09:18

Troels Vognsen skrev:

>Jeg har for nyligt handlet med en gut i spanien ...

Grunden til at du ikke har fået svar, er nok at der næppe i
praksis er ret meget at gøre ved det. Formelt er der jo ingen
diskussion om at du har et krav mod fyren.

--
Bertel