Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Photosmart 912
Fra : David

Dato : 24-10-02 22:22

Nogen der kender til det ? Skit/hit ?

Så det i elgiganten til 3700

Efter signe skulle at det fuld manuel så kan det vel ikke være helt skidt ?

David

Fra : CeeCee

Dato : 25-10-02 10:18

Hej David,

Jeg købte det i barselsgave til min kone med et 128 mb cf kort efter hun
havde født vores søn. Hun var umiddelbart begejstret, men efter kort tid
viste netop det kamera sig som et hamrende dårligt kamera. Det fokuserer som
de blinde, bruger strøm som et mindre kraftværk (4 duracell holder til 30
billeder). Nuvel man kan bruge genopladelige, men så skal du altså have
mange for at tage billeder i ny og næ. Nu er det heller ikke specielt
handy - det ser smart ud, men er ALT andet end det.

Jeg købte kort tid efter et Canon G2 - det kan du få for 2500 mere og der er
himmel til forskel. Der er iøvrigt opladeligt batteri med som kan tage
200-300 med blitsen slået til.....tja og så er det 4 megapixel og har et hav
af gode funktioner.

What ever you do - don´t buy the 912

Just my humble opinion

Claus

Fra : Henrik Witting

Dato : 25-10-02 20:19

In article <3db86482$0$28807$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, wost100
@hotmail.com says...
> Nogen der kender til det ? Skit/hit ?
>
> Så det i elgiganten til 3700
>
> Efter signe skulle at det fuld manuel så kan det vel ikke være helt skidt ?
>
> David

El-Giganten i Århus har det til 2999,-

--

HENRIK WITTING

"Scuba Diving... another great activity
where your main goal is to not die" - Jerry Seinfeld