Telia webmail?
Fra : Michael Ravn

Dato : 24-10-02 22:24

Har Telia ikke en webmail til deres pop3-email, som f.x. Tiscali har
det?
Michael Ravn

Fra : Allan Joergensen

Dato : 25-10-02 07:54

Michael Ravn <mravn@imageREMOVE.dk> wrote:

> Har Telia ikke en webmail til deres pop3-email, som f.x. Tiscali har
> det?

Nej.

Men det kommer nok en dag.

--
Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net

"I...didn't hear that?" - Kira

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 25-10-02 08:23

On 25 Oct 2002 06:54:23 GMT, Allan Joergensen <allan@nowhere.dk>
wrote:

>Nej.
>
>Men det kommer nok en dag.

skal vi lave det til på mandag?

:)

--
vh
Thomas Jensen, pil.dk

Fra : Kuli

Dato : 25-10-02 11:56
Fra : LBC

Dato : 27-10-02 02:56

On Fri, 25 Oct 2002 10:56:21 GMT, nospam@nospam.dk (Kuli) wrote:

>Ja, nu får vi jo at se:
>http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16697

Webmail har da ikke noget med ADSL at gøre.

Lars

Fra : N. Madsen

Dato : 25-10-02 13:20

On 24/10/02 "Michael Ravn" <mravn@imageREMOVE.dk> wrote:

> Har Telia ikke en webmail til deres pop3-email, som f.x. Tiscali har
> det?

Hvis man kan lide at tast lidt ekstra er dette et godt alternativ:
http://www.eoffice.dk/

MVH
Niels

Fra : Frank Andersen

Dato : 25-10-02 20:50

On Fri, 25 Oct 2002 14:20:26 +0200, "N. Madsen" <nielsm@NOSPAM.dk>
wrote:

>Hvis man kan lide at tast lidt ekstra er dette et godt alternativ:
>http://www.eoffice.dk/
>
>MVH
>Niels

Prøv http://www.mail2web.com (advanced login), Det er ikke altid
eoffice virker.

Mvh
Frank

Fra : hajen

Dato : 17-12-02 11:23

"Michael Ravn" skrev d. 24-10-02 22:24 dette indlæg :
> Har Telia ikke en webmail til deres pop3-email, som f.x. Tiscali har
> det?
> --
> Med venlig hilsen
> Michael Ravn

Jeg fandt lige dette link i min søgen efter en webmail-adgang til telias
mail:

http://webmail.teliainternet.dk

Jeg ved ikke om den virker, da man (jeg) åbenbart ikke kan få lov til at
vælge sit password til sin mail-konto hos telia (?), og det er umuligt
for mig at huske det auto-genererede password som telia så lystigt deler
ud......

VH
Thomas

http://www.kandu.dk/