Jeg har problemer med Tiscali og DNS... hv~
Fra : Christian Thorsen

Dato : 24-10-02 21:30

Hej!

Jeg var lidt i tvivl om jeg må poste dette indlæg under netværk - men da jeg
tror mange her har styre på DNS, håber jeg det er ok!

Jeg har tidligere haft mail-løsning hos Tiscali.
Mit eget domæne.

Jeg skiftede for et par måender siden fra Tiscali til en anden udbyder.
Den nye udbyder ændrede i DNS-systemet at mit domæne skal pege på en anden
IP-adresse!

Efter jeg har flyttet er det derfor belevet ænbdret i DNS på nær et sted:
Nemlig hos Tiscali.

Alle der har Tiscali-mail-konto kan derfor ikke sende til min mail, da
Tiscalis server tror den er lokal!

Der må være problemer i deres DNS!

Hvad gør jeg nu?
Hvordan kan jeg tvinge det igennem hos Tiscali?

Jeg har adskillige gange mailet dem men ikke modtaget svar!

Hvad kan jeg gøre ????

Fra : John Sahl

Dato : 24-10-02 21:59

Christian Thorsen wrote:
> Hvad kan jeg gøre ????

Indsend skriftlig opsigelse som der står i betingelserne at du skal.
Pointer at domænet er flyttet. Hvilket domæne snakker vi om?

--
John Sahl,
Ansat hos Tiscali, men taler for sig selv!

Fra : news.telia.dk

Dato : 24-10-02 22:14

> Indsend skriftlig opsigelse som der står i betingelserne at du skal.
> Pointer at domænet er flyttet. Hvilket domæne snakker vi om?

Kære John

Det hjælper jo ikke, Tiscali er jo blevet et dårligt selskab efter system
omlægningen.

Det kan jeg tillade mig at sige fordi jeg mistede 100 brugere da Tiscali
fejlede, og for 1 måned siden sendte jeg en brev vedr. betaling for et
domæne som var flyttet med intet svar fra Tiscali, i går sendte jeg en Fax
og så må man se hvornår svar kommer tilbage.

I forbindelse med omlægningen valgte man da osse at give kunderne en stor
prisstigning, og hvad fik man tilgængæld ??

Ustabile Webhoteller

En jeg kender har netop skiftet da han hver gang han skulle ligge ud skulle
afmelde for derefter at tilmelde frontpage extension.

Det webhotel jeg flyttede havde osse problemet og minstandten gik der kun 14
dage før support meldte tilbage og bad mig teste om det virkede.

Tja så Tiscali man må håbe i bare snart får lidt styr på sagerne for rod det
er der.

Med venlig hilsen

Johnny

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-10-02 08:31

"news.telia.dk" <smart@noemail,dk> skrev i en meddelelse
> Tja så Tiscali man må håbe i bare snart får lidt styr på sagerne for
rod det
> er der.

Hvor længe tror du John vil bruge sin fritid på at hjælpe nødstedte
Tiscali kunder her, hvis han bliver ved med at få den slags i hovedet
hver gang han viser sig?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : John Sahl

Dato : 28-10-02 16:08

Martin Højriis Kristensen wrote:
> Hvor længe tror du John vil bruge sin fritid på at hjælpe nødstedte
> Tiscali kunder her, hvis han bliver ved med at få den slags i hovedet
> hver gang han viser sig?

Jeg er vist efterhaanden haerdet nok til at kunne taale det.

Jeg kan dog kun opfordre til at man taler ordentligt til hinanden
uanset at man kan foele sig temmelig uretfaerdigt behandlet.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af

Fra : Torben

Dato : 30-10-02 18:05

"news.telia.dk" <smart@noemail,dk> wrote in

> Det hjælper jo ikke, Tiscali er jo blevet et dårligt selskab efter
> system omlægningen.

Her har du virkeligt en pointe, og vi er mange der har haft en utrolig stor
tålmodighed med Tiscali inden vi opgav dem. De har jo i mange år været
favorit ISP både hos proffer og private.

> Ustabile Webhoteller
> En jeg kender har netop skiftet da han hver gang han skulle ligge ud
> skulle afmelde for derefter at tilmelde frontpage extension.
Jeps. FPE har ikke fungeret siden omlægningen og kommer heller aldrig til
det. Der er ingen grund til at bruge mere tid på det - skift som alle os
andre.

> Tja så Tiscali man må håbe i bare snart får lidt styr på sagerne for
> rod det er der.
Det ville jeg oprigtigt også håbe, men det ser ud til at løbet ER kørt for
Tiscali, og jeg er sådan set lidt ked af det, for nu kendte man jo deres
teknik og produkter.

Fra : Jens

Dato : 25-10-02 01:03

> Indsend skriftlig opsigelse som der står i betingelserne at du skal.
> Pointer at domænet er flyttet. Hvilket domæne snakker vi om?

Ja, det har jeg gjort med en 7 domæner (både pr. brev og fax), alligevel
skulle jeg rykke Tiscali op til 10 gange pr. domæne før de endeligt fik
domænet slettet fra deres DNS.
Mage til domæne organisation skal man lede længe efter.......

Jens

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-10-02 10:06

Jens wrote:
> [...]
> endeligt fik domænet slettet fra deres DNS.
> Mage til domæne organisation skal man lede længe efter.......

Ja, godt man oplevede deres dårlige service for flere år siden og
siden har holdt sig fra dem.

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.