php.ini [mail function]
Fra : Steen Løcke

Dato : 24-10-02 20:54

Hej Venner!

Fra WinNT er jeg vant til blot at benytte SMTP når jeg vil bruge
mailfunktionen i php. Nu er jeg flyttet over på en Linux box (Mandrake 8.2)
og der er jeg så løbet ind i problemer med at få netop mailfunktionen til
at virke...intet bliver sendt af sted. Jeg dykker så ned i php.ini og ser
at jeg nu skal lave en opsætning med sendmail. Da jeg er novice udi i
Linux og php er jeg her løbet panden mod muren. Jeg har Postfix sat op som
MTA og vm-pop3d tager sig af POP3. Hovrdan kommer jeg videre med opsætning
af php.ini så den matcher mit system?

Hilsen
Steen Løcke