Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan man købe brugt fotoudstyr?
Fra : Anders Lorentzen

Dato : 24-10-02 18:42

Hej
Hvor kan man, på nettet, købe brugt fotoudstyr:
www.dba.dk

hvad er der mere?

Anders

Fra : Gjøl

Dato : 24-10-02 19:25

www.renholtfoto.dk

Fra : Lars [8210]

Dato : 24-10-02 19:38

"Anders Lorentzen" <al@it.dk> wrote in message
> Hej
> Hvor kan man, på nettet, købe brugt fotoudstyr:
> www.dba.dk
>
> hvad er der mere?
>
> Anders

Se listen over brugt-forhandlere på siden:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

mvh
Lars

Fra : David

Dato : 24-10-02 23:17

Fotkritik.dk
er der også lidt en gang i mellem

David

Fra : Langgaard

Dato : 25-10-02 10:09

Hej

Hvad er det du mangler ?

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 25-10-02 14:34

Langgaard skrev i news:3db909a7$0$96966$bc7fd3c@news.sonofon.dk:
> Hej
>
> Hvad er det du mangler ?

Først og fremmest.. tak for svarrene, nu er der da lidt at kigge på....
selvom jeg havde håbet på at der fandtes flere gode markedspladser for den
slags grej.
Jeg mangler bl.a. et objektiv omkring 75-300mm t. canon (men det må jeg jo
ikke reklamere med her da det ikke er en markedsgruppe. ;)
Men jeg er da åben for forslag også nyt grej. Jeg har ca. 2000kr.
Er de billige Canon og Sigma objekriver værd at gå efter, eller er det bedre
at købe brugt?

Anders Lorentzen