Andet multimedie
bentjuul 3670
Skrivebord Windows XP
Fra : Ole Ryolf

Dato : 24-10-02 17:27

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man flytter ikoner fra
skrivebordet og ned i proceslinien.

Kører Windows XP på en Compaq Pressario 4412

På forhånd tak

Ole

Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-10-02 17:39

On Thu, 24 Oct 2002 18:27:24 +0200, Ole Ryolf wrote:

>Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man flytter ikoner fra
>skrivebordet og ned i proceslinien.
>
>Kører Windows XP på en Compaq Pressario 4412

Trækker bare med musen. Hvis du holder museknappen nede og kører
ikonen hen over rækken af hutig-start-ikoner, dannes der en lodret
streg der angiver, hvor ikonen vil blive placeret når du slipper
musetasten.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-10-02 18:26

"Ole Ryolf" <oleryolf@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man flytter ikoner fra
> skrivebordet og ned i proceslinien.
>
> Kører Windows XP på en Compaq Pressario 4412
>
> På forhånd tak
>
> Ole

Bortset fra at det er Windows gruppen dette spørgsmål høre til, så kan du
bare trække dem der ned hvor du vil have dem.

Kim Larsen

Fra : Tomasz

Dato : 24-10-02 19:22

højre klik på start bjælke -> værktøjslinjer-> skrivebord
du kan evt. flytte den øverste sted på skærmen så lægger den sig lige som
start bjælken, så skal du markere i egenskaber at den altid skal være øverst
og at den skal skjule sig automatisk. Så har du den altid ved hånden, bare
at række musen op

VH
Tomasz

Fra : Yoo Falk Jensen

Dato : 28-10-02 14:55

Hej Ole,

Hvis proceslinien er låst, åbn den (højreklik på linien). Derefter
venstreklik på genvej på skrivebord og "hiv" den ned i proceslinien ved
siden af de andre. Lås derefter proceslinien.