Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
lige et par spørgsmål...
Fra : Martin Berentzen

Dato : 24-10-02 14:44

HEJ!

Hvae er DVI når vi taler grafikkort? Jeg har set at ATI også udgiver en
ALL-IN-WONDER udgave af Radeon 9700 PRO... Er den eneste forskel (ifh.
standardudgaven af 9700 PRO) at man kan se fjernsyn på det? Hvad er
prisforskellen så?

Martin

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-10-02 14:59

Martin Berentzen wrote:
> HEJ!
>
> Hvae er DVI når vi taler grafikkort?

Digital Versatile Interface svjh. En digital tilslutning til fladskærme,
normalt kan man så sætte en CRT skærm på via en adapter.

> Jeg har set at ATI også udgiver en
> ALL-IN-WONDER udgave af Radeon 9700 PRO... Er den eneste forskel (ifh.
> standardudgaven af 9700 PRO) at man kan se fjernsyn på det?

Det var en grov forenkling, se www.ati.com for mere info. En grovere er
nok at hvis du ikke ved det, så har du ikke brug for andet end standard
versionen

> Hvad er
> prisforskellen så?

www.edbpriser.dk eller tilsvarende, det kommer an på præcis hvilke kort
du sammenligner så noget enkelt svar findes ikke.

Mvh

Bruno

Fra : Martin Berentzen

Dato : 24-10-02 22:40

> du sammenligner så noget enkelt svar findes ikke.

Der er ikke priser på ALL-IN-WONDER 9700 endnu... hvad kan man forvente at
prisforskellen er?

Martin

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 25-10-02 20:53

Martin Berentzen wrote:
> Der er ikke priser på ALL-IN-WONDER 9700 endnu... hvad kan man forvente at
> prisforskellen er?

1000.- vil jeg tro, måske lidt mindre.

Mvh

bruno

Fra : Kristian Espensen

Dato : 24-10-02 23:25

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3db7f952$0$775$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> ALL-IN-WONDER udgave af Radeon 9700 PRO... Er den eneste forskel (ifh.
> standardudgaven af 9700 PRO) at man kan se fjernsyn på det? Hvad er

Det bliver dyrt. Det har ALL-IN-WONDER kort fra ATI altid været. Over 4000
kroner vil jeg gætte på.
--
Med venlig hilsen Kristian