Stamtavledatabaser
Fra : Pil

Dato : 24-10-02 11:16

A propos debatten om stamtavledatabaser vil jeg gerne henlede
opmærksomheden på denne side:

http://www.pawpeds.com/

Her ligger der flere stamtavledatabaser med ganske mange katte:

En Devon Rex-base med 11270 stamtavler
En Hellig Birma-base med 47720 stamtavler
En Maine Coon-base med 31068 stamtavler (basen her er velkendt for mange
MCO-folk)
En Norsk Skovkat-base med 10106 stamtavler
En Ocicat-base med 11012 stamtavler
En Ragdoll-base med 2640 stamtavler

Denne type databaser mener jeg er *ekstremt* nyttige for opdrættere
verden over, så hvis man opdrætter en af de ovennævnte racer, var det
måske et initiativ man skulle støtte? Applikationen som baserne kører i
(NetPedigree), er efter min mening fantastisk velfungerende og
gennemtænkt, og nem at bruge.

Pil