Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nye fotos på www.atomb.dk
Fra : Ole

Dato : 24-10-02 09:58

Jeg har samlet nogle af mine billeder i serier, se dem på
http://www.atomb.dk/foto

Mvh

Ole

Fra : Tom Wagner

Dato : 24-10-02 10:24

On Thu, 24 Oct 2002 10:58:02 +0200, "Ole" <obj@atomb.dk> wrote:

>Jeg har samlet nogle af mine billeder i serier, se dem på
>http://www.atomb.dk/foto

Det er en stor fornøjelse at (gen)se dine billeder!

Ikke bare har du et "godt øje", men du er også en dygtig tekniker. Her
kan man virkelig blive inspireret og lære noget - det er desværre ikke
altid tilfældet, når der henvises til private gallerier.

Tak for synet.
Tom

Fra : KNL DtP

Dato : 24-10-02 11:12

"Ole" <obj@atomb.dk> skrev i en meddelelse news:CCOt9.1451$wH1.923@news.get2net.dk...

> Jeg har samlet nogle af mine billeder i serier, se dem på

WOW! Der er en sand fornøjelse at bladre igennem dit galleri - jeg er meget imponeret
over, at du fastholder den samme enkelte stil i utrolig mange af billederne.

Herligt at se, at foto ikke bare er hurtige snapshots uden dybere mening og teknisk
balast.

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-10-02 12:59

Ole wrote:

> Jeg har samlet nogle af mine billeder i serier, se dem på
> http://www.atomb.dk/foto

hej Ole

Jeg synes som sædvanlig også at dine billeder er lækre.

Og du har sikkert ikke noget imod at jeg betegner din genre som
kunstfotografi, så derfor vil min kritik gå på, at jeg synes du
serverer kunst på "paptallerkner"...

Jeg synes det virker meget rodet og uoveskueligt med 100 små
preview-billeder på en side.

Det er også lidt synd at opdele dine billeder efter emne. Jeg
synes du skal tænke på dine preview-sider, som en væg på en
kunstudstilling, overvej nøje hvordan du vil ophænge 8 - 12
eller 16 små preview-billeder pr. side, og du skal sammensætte
dine preview sider, med billeder, der farvemæssigt står til- og
klæder hinanden.

Men eller tak for kikket...:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole

Dato : 24-10-02 15:06

½øj.

Mange fine billeder, jeg vil lige høre dig, om du bliver "mopset" hvis jeg
tager et par stykker, og bruger til mit skrivebord, altså kun helt privat?

/Ole

Fra : Ole

Dato : 24-10-02 21:59

Snup du bare et billede eller to. Håber at de kan inspirere dig.

Mvh

Ole

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-10-02 22:51

Ole wrote:

> Snup du bare et billede eller to. ...cut...

> Mvh
>
> Ole

Det var da pænt af Ole, at han gi'r Ole love til at snuppe et
af hans billeder....:)

Nogen gange er fornuften i at bruge sit fulde navn, når man
poster på UseNet, mere åbenlys end andre gange, men sådan er
der jo så meget....:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ib Frederiksen

Dato : 26-10-02 13:56

Hvilken fornøjelse! Jeg synes dine billeder er helt fantastiske af mange
grunde. Her er et par stykker:

- du har din helt egen stil
- til trods for dette er der en enestående variation i dine motiver og
kompositioner
- du har totalt styr på tekniken
- dine billeder er "svære". Der er mennesker i mange af dem, og det kan
kræve tålmodighed
- billederne bærer præg af at være grundigt bearbejdet

Sidstnævnte gør at dit site skiller sig ud fra så meget andet på nettet,
hvilket er en rart at se. Der er en tendens til at smide revl og krat
ukritisk ud på nettet, så 99% af de billeder der ses er fuldstændig
uinteressante.
Tak fordi vi måtte kigge med, jeg vil nok bruge dit site til at stjæle
inspiration fra en gang i mellem!

/ib

Fra : Johan Gadegaard

Dato : 26-10-02 20:55

WOW!!!

Fantastiske billeder. Nogle af dem var jeg så tæt på at tisse i bukserne
over, at jeg må give Niels Ebbensen ret. Der er simpelthen så mange
billeder, at de allerbedste risikerer at drukne.

Johan Gadegaard

Fra : John Sahl

Dato : 27-10-02 12:07

Ole wrote:
> Jeg har samlet nogle af mine billeder i serier, se dem på
> http://www.atomb.dk/foto

Med risiko for at lyde som alle de andre: WOW!

Superflotte billeder. Dygtigt arbejde!

Jeg forstår anken om uoverskueligheden på din side, men er
også fuldt ud klar over vanskeligheden i at finde den bedste
måde at sætte det op på.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af