Fear Factor. Angsten giber dig!
Fra : Torben

Dato : 24-10-02 09:04

.... Eller hvad det nu hed, det program der kørte på TVDanmark.

Hvem lavede title nummert i dette program?
Det var noget rock. Forsangeren havde en meget mørk og dyb stemme.

På forhånd tak for Din/Jeres hjælp.

-Torben

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 24-10-02 14:37

Programmet hedder Fear.

Sangen er : Godsmack - Voodoo

Fra : zcully

Dato : 24-10-02 15:14

"Henrik Grønnemark Jensen" <Watchmen@hotmail.com> wrote in message
> Programmet hedder Fear.
>
> Sangen er : Godsmack - Voodoo
>
> "Torben" <me@somewhere.int> skrev i en meddelelse

Det hed nu Fear factor, men ok....

/Zcully

Fra : Anders F. Nielsen

Dato : 24-10-02 15:34

"zcully" wrote
> Det hed nu Fear factor, men ok....

Nej, programmet hed Fear.

'Anders

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-10-02 16:00

zcully wrote:

> "Henrik Grønnemark Jensen" <Watchmen@hotmail.com> wrote in message

> Det hed nu Fear factor, men ok....

Fear Factor var på TV3 med Cykel Jens som vært.
Det var det hvor deltagerne skulle spise gedenosser og springe ud i et
net 100 meter over jorden og den slags ting.
Jeg kan ikke huske om Fear Factor havde nogen egentlig titelmusik.

Fear var en amerikansk Blair Witch Project inspireret konkurrence der
kørte på TvDK.
Og var det med Godsmack som kendingsmusik.

/Robert

Fra : zcully

Dato : 25-10-02 01:20

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message

> [...]
> kørte på TvDK.
> Og var det med Godsmack som kendingsmusik.

Ja du har fuldstændig ret. Jeg byttede vist rundt.
1000 gange undskyld.

/Zcully

Fra : Torben

Dato : 24-10-02 15:21