Gavekøb - desperation
Fra : Nette

Dato : 23-10-02 17:32

Hvis du nu var mand, fyldte 40 år her en af dagene, havde alt til køkkenet
inkl. div. kogebøger?
Hvis du nu samtidig ikke bruge noget til personlig pleje eller tøj og heller
ikke havde brug for værktøj el. lign. og slet slet ikke havde brug for noget
pynt el. lign. til hjemmet....

Hvad ville du så ønske dig af en af dine bedste veninder???????

Pleaaaase..ALLE forslag er velkomne, jeg er desperat og skal købe gave
SENEST lørdag formiddag.

Nette

Fra : Marianne Andersen

Dato : 23-10-02 17:57

Fra : Bulldog

Dato : 23-10-02 18:25

"Nette" skrev d. 23-10-02 17:32 dette indlæg :
> [...]
noget
> pynt el. lign. til hjemmet....
>
> Hvad ville du så ønske dig af en af dine bedste veninder???????

En rap lille sag uden top, ville altid være velkommen.....altså en bil.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bulldog

Dato : 23-10-02 18:25

Det kunne være du skulle sætte en ca. pris på. = 1l
køkkenet

http://www.kandu.dk/

Fra : hmo

Dato : 23-10-02 19:36

Hvad med et gavekort til et arrangement - alt efter smag: En koncertbillet;
et massagetur; en biograftur; en middag i byen; en tatovering

Hanne

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-10-02 20:44

> Hvad ville du så ønske dig af en af dine bedste veninder???????

Gavekort til kropsmassage, fodmassage, hårpleje, ansigtsbehandling. I den
dyrere ende kunne et lille kurophold jo nok bruges - hvorfor er det ikke
mig, der bliver 40 ?

Mvh Maria

Fra : Jens Lønborg

Dato : 24-10-02 10:08

Nette wrote:
> [...]
>
> Hvad ville du så ønske dig af en af dine bedste veninder???????
>
> Pleaaaase..ALLE forslag er velkomne, jeg er desperat og skal købe gave

Køb Mads Christensens bog " Den store blærerøv"
Jens

Fra : rundude

Dato : 24-10-02 21:11

et manddomskursus hos Carl-Mar - hvis man tror på dette.....
eller som alternativ en rullekravetrøje....

Held og lykke og tillykke med manden

mvh
Rundude

Fra : Heidi Sørensen

Dato : 25-10-02 13:11

"Nette" skrev:>
> Hvad ville du så ønske dig af en af dine bedste veninder???????

Jeg ville gå i en rigtig god vinbutik, der sælger whisky og købe en god
flaske singel malt whisky og evt. en bog om samme emne. Hvis det er en der
ikke drikker whisky, så ville jeg købe en Macallen.

hilsen Heidi

Fra : Nette

Dato : 25-10-02 19:51

"Nette" wrote
> Pleaaaase..ALLE forslag er velkomne, jeg er desperat og skal købe gave
> SENEST lørdag formiddag.

Hej Marianne, bulldog, hmo, Maria, Jens, rundud, Heidi og dem der svarede
privat.

MANGE tak for alle jeres ideer.
Det endte med, at jeg her til aften bestilte to teaterbilletter til ham,
sådan han kan tage en god ven med og få en fed oplevelse. Billetterne er
ikke afhentet, da de kan ligge til spilleaftenen, men til gengæld har jeg
lavet et "gavekort" med emailbekræftigelsen for billetterne. Så må vi håbe,
han vil sætte pris på det

Knus

Nette