Prince indspillet i Danmark ?
Fra : Flemming

Dato : 23-10-02 10:22

Har Prince indspillet musik i Danmark ?

Fra : Queenie

Dato : 23-10-02 17:26

"Flemming" skrev d. 23-10-02 10:22 dette indlæg :
> Har Prince indspillet musik i Danmark ?

Ja .. i Medley studierne. Han havde sin egen tekniker med, og alt
råmateriale blev "befalet" slettet, da de forlod etablisementet, så der
ikke kunne komme noget bootleg ud af det.

http://www.kandu.dk/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-10-02 18:47

On Wed, 23 Oct 2002 16:25:54 GMT, "Queenie" <Queenie.news@kandu.dk>
wrote:

>Ja .. i Medley studierne.

Hvornår - og hvilke sange?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-10-02 19:50

Karsten Jensen wrote:

> Hvornår - og hvilke sange?

Ja, det er jo det, ikke? he he.. Så spyt ud Queenie!

-Sune

Fra : Queenie

Dato : 23-10-02 20:04

"Karsten Jensen" skrev d. 23-10-02 18:47 dette indlæg :

> Hvornår - og hvilke sange?
>
> --
>
> Med venlig hilsen fra
>
> Karsten Jensen
> k-j@direkte.org

Jeg kan ikke huske hvornår ... men mon ikke det har været i forbindelse
med Love Sexy tour'en? Jeg kan sikkert finde det et eller andet sted,
hvis ingen andre har noget at sige

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Overgård

Dato : 24-10-02 21:14

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> wrote in message news:<geCt9.169810$Qk5.5936959@news010.worldonline.dk>...

> Jeg kan ikke huske hvornår ... men mon ikke det har været i forbindelse
> med Love Sexy tour'en? Jeg kan sikkert finde det et eller andet sted,
> hvis ingen andre har noget at sige

Jammen jeg vil da godt sige noget 8o), for var det ikke da han
spillede på Gentofte stadion, sommeren 1990 i forbindelse med Nude
turen, efterfølgende tur til Lovesexyturen, at han indspillede i
København
mvh. Niels

Fra : Queenie

Dato : 24-10-02 23:52

Jeg er ved at prøve at få fat på en god, gammel ven, der arbejder i
Medley studierne ... NU skal det her opklares *GG*

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-10-02 03:14

Queenie wrote:
> Jeg er ved at prøve at få fat på en god, gammel ven, der arbejder i
> Medley studierne ... NU skal det her opklares *GG*

Spændende! Glem os ikke

-Sune

Fra : Queenie

Dato : 25-10-02 16:45

Citat Lars Overgaard:
"Prince var i studiet 25-08-1988
Han insdpillede for lukkede døre fra kl. 18:00 til 8:00
den følgende morgen.
Der var kun ham samt en kvindelig musiker.
2 bodyguards sad i køkkenet under hele seancen.
Vi hørte kun ganske lidt musik og jeg ved ikke om resultatet nogensinde
er udgivet."

Så vidt jeg husker, tog de alt materiale med sig, og hans bodyguards
checkede, at alt der overhovedet var tilbage blev slettet. Paranoid?

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-10-02 17:57

Queenie skrev:
> [...]
> 2 bodyguards sad i køkkenet under hele seancen.
> Vi hørte kun ganske lidt musik og jeg ved ikke om resultatet

Efter historien kunne man få den tanke, at resultatet i så fald skulle
være udkommet ca. ni måneder senere.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk