Netsite
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 23-10-02 09:49

Nogen der ved om news.netsite.dk er lukket, eller hvad sker der ..... ?

Mvh. Jan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-10-02 23:18

"Jan Allan Andersen" <nospam_akker@ishoejby.dk> wrote in message
> Nogen der ved om news.netsite.dk er lukket, eller hvad sker der ..... ?

Ja, det tror jeg

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 24-10-02 00:10

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote in news:3db71ffa
$0$3408$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Ja, det tror jeg

Øv hvor kedeligt - Den var meget god at have "i baghånden", og så havde den
nogle grupper jeg ikke har set på Sunsite (SSLUG).
Nogle der ved om der findes andre danske news-servere?

Mvh. Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-02 00:26

Wed, 23 Oct 2002 23:10:12 +0000 (UTC), skrev Jan Allan Andersen
<nospam_akker@ishoejby.dk>:

>Nogle der ved om der findes andre danske news-servere?

Skal det være en dansk?

news.cis.dfn.de kan ellers stærkt anbefales til ikke-binære
grupper.
<http://news.cis.dfn.de/index.html>

Du skal registreres (gratis) for at kunne poste.

Fra : Andersen

Dato : 25-10-02 09:18

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse > Skal
det være en dansk?

> news.cis.dfn.de kan ellers stærkt anbefales til ikke-binære
> grupper.
> <http://news.cis.dfn.de/index.html>
>
> Du skal registreres (gratis) for at kunne poste.

Det er via den jeg sender mit indlæg.
Kanon hurtig til at lægge indlæg op.
Send indlæg og tryk refresh og du er på.
Hos TDC oplever jeg tit at der går timer.

Fra : Madsen

Dato : 24-10-02 00:43

Knud Gert Ellentoft skrev:

> news.cis.dfn.de kan ellers stærkt anbefales til ikke-binære
> grupper.

Ja, den er rigtig god og har pt. 21941 grupper fordelt over en
del hierakier, som jo så kan ses her:
<http://news.cis.dfn.de/en/hierarchies.html>

Madsen.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-10-02 14:46

Jan Allan Andersen <nospam_akker@ishoejby.dk> writes:

> Øv hvor kedeligt - Den var meget god at have "i baghånden", og så havde den
> nogle grupper jeg ikke har set på Sunsite (SSLUG).

sslug.* kan også findes på nntp://news.sslug.dk - du skal blot være
medlem af SSLUG for at måtte poste i dem. At være medlem vil i praksis
sige at være på sslug-announce mailinglisten.

> Nogle der ved om der findes andre danske news-servere?

Der er også SunSITE.dk, og så er der da også nogle private, som du
måske kan være heldig at få lov at bruge.

--
Jacob - www.bunk.cc
To be who one is, is not to be someone else.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 24-10-02 21:28

Den 24 okt 2002 skrev Bjarke Hansen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Ja, det tror jeg

Den virker død. Nogen der ved om det er permanent?
--
Mvh.
LarsK

Fra : Madsen

Dato : 24-10-02 21:42

Lars Klintholm skrev:

> Den virker død. Nogen der ved om det er permanent?

Omkring d. 01 marts i år var jeg i kontakt med ham som står for
driften af serveren hos Netsite. (Jeg havde nogle problemer med
at mine indlæg ikke nåede frem når jeg sendte gennem Netsite).

Han svarede følgende:

| Newsserveren er et privat projekt fra min side og jeg har desværre
| ingen tidsmæssige ressourcer for tiden til at undersøge sagen
| nærmere. Beklager :(
|
| Jeg vil tro, at newsserver-opgaven er af et sådanne omfang, at jeg
| desværre snart må nedlægge servicen. Jeg kan dog henvise til
| sunsite.dk som alternativ.

Om ovenstående så stadig står ved magt ved jeg ikke, men det tyder
indtil videre på det, desværre.

Madsen.