Mayan Riviera, Mexico
Fra : Jette

Dato : 23-10-02 08:02

Hej!

Vi skal til Mexico til næste år i maj. Skal bo på El Dorado Royale Spa
Resort umiddelbart syd for Puerto Morelos mellem Cancun og og Playacar på
"The Mayan Riviera". Er der nogen, der har erfaringer med enten hotellet
eller området som sådan? Vi er ikke interesseret i det vilde natteliv i
Cancun men derimod i områdets historie, natur og dyreliv. Forslag til
aktiviteter?

vh/Jette

Fra : Gard Karlsen

Dato : 23-10-02 10:47

Hei

Vi var på tur til Playa del Carmen i mars i 2000 og vi var i området i ca 2
uker. Vi var selvfølgelig på turer til Cancun men vi var også på turer til
Xcaret, Chicén Itzá og snorkletur på Cozumel. Jeg har lagt ut en del bilder
fra turen vår og under bildene har jeg lagt et langt reisebrev om hvordan vi
opplevde ferien vår i Mexico. Hjemmesiden min finner du på følgende adresse:
www.gardkarlsen.com

Håper at dere får en fin tur

Mvh
Gard

Fra : Jette

Dato : 23-10-02 15:04

"Gard Karlsen" <gard@karlsen.ms> wrote in message
> [...]
vi
> opplevde ferien vår i Mexico. Hjemmesiden min finner du på følgende

Hej Gard

Det er en spændende hjemmeside, du har fået lavet. Indeholder mange gode
sager!

vh/

Jette