Salg af et nyt ATI Radeon PRO 9000 DDR / 6~
Fra : Michael Bertelsen

Dato : 22-10-02 18:10

Hej NG

Jeg har et nyt grafikkort i ubrudt emballage, som jeg gerne vil sælge, men
jeg er lidt i tvivl om hvad prisen bør være.

Der er tale om et ATI Radeon PRO 9000 med 64 MB DDR RAM og DVI +
TV/Video-out support.
http://www.connect3d.com/products/products_radeon_9000pro.htm

Er der nogen der har et bud på hvad et sådanne bør koste ?

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Martin Fæster

Dato : 22-10-02 21:48

"Michael Bertelsen" <mbipost.nospamm@mail.dk.spammenot> skrev i en
meddelelse news:ap40ph$22h2$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> http://www.connect3d.com/products/products_radeon_9000pro.htm
>
> Er der nogen der har et bud på hvad et sådanne bør koste ?

Dit indslag hører hjemme i dk.marked.privat.edb

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-10-02 22:52

"Martin Fæster" <mafaeste@worldonline.dk> wrote in message

> Dit indslag hører hjemme i dk.marked.privat.edb

*indstikskort

Fra : Mr bob

Dato : 23-10-02 06:57

Det gør det da ikke når han nu spørger om hvad prisen skal være, så er det
helt fint at ligge det i denne kategori!

nyprisen for dit kort er jo 889 kr.
og hvis du kun lige har købt den (hvilken dato?) så er det ren kotyme at
trække 10-15 procent fra, dvs en pris omkring700-750 vil være en fint
acceptabel pris!

med venlig hilsen Mr bob

privatREMOVE@kc-frugt.dk