hjemmeside
Fra : Jan [5240]

Dato : 22-10-02 17:32

hej, jeg er kunde hos TDC bredbånd, og vil gerne have min egen personlige
hjemmeside hos dem. Hvordan gør jeg ? jeg mener da at man kan få en
hjemmeside hos dem når man er kunde. Det jeg mener er.. hvordan får jeg et
domain som jeg kan arbejde på?

på forhånd tak.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-10-02 18:10

<http://kundeservice.tdconline.dk/hjemmesider/>

Fra : "ldahl

Dato : 23-10-02 01:33

Knud Gert Ellentoft wrote:

> <http://kundeservice.tdconline.dk/hjemmesider/>

Gid det var så enkelt. Har netop selv været igennem bøvlet. Har skiftet
fra Cybercity, hvor jeg har haft en hjemmeside i 3 år, til TDC.

Først kunne jeg ikke oprette noget med eService, som er linket til et
hjemmside oprettelses sted.

Fik efter megen snak, og ulejlighed, at vide at man først kunne oprette
en hjemmside når een's fortrydelsesfrist var udløbet!

Det kunne vel godt have været oplyst tidligere?

Men here goes:

Gå ind her: http://kundeservice.tdconline.dk/hjemmesider/

Tryk på teksten: HOMESERVER

Det bringer dig frem til en side hvor der nederst i framen er links.
Tryk på linket: Opret Homeserver Hjemmside

Det bringer dig frem til en side hvor du kan indtaste dit konto nummer
samt password.

Password skal være det password som du fik da du aktiverede din ADSL
konto. Ikke dit selvvalgte e-mail password.

Jeg har lige kontrolleret mine skriblerier. De fungerer godt nok. kan
dog ikke komme videre end til en side hvor der står at jeg allerede har
en hjemmeside.

Men frit efter hukommelsen: På den side DU kommer frem til, vil der være
nogle "rullegardiner" hvor du kan vælge f.eks. HTTP://HOME19.INET.TELE.DK

Når du har valgt denne linie, er der et yderligere felt hvor du kan
indtaste navn efter eget valg.

Min hjemmeside kom til at hedde: http://home19.inet.tele.dk/ldahl

Når du er kommet så langt, skal du have oploadet hvad du vil ha' via
ftp- browser. Bruger selv WinCMD som ftp-browser. Den har jeg brugt i så
mange år, at jeg syntes jeg var nødt til at registrere den

URL skal se sådan her ud: home19-upload.inet.tele.dk

Dit password kan så godt være (skal være?) dit e-mail password.
Det er i hvert fald det jeg bruger. Siden i går.

Se det var en hel del information. Ville selv have haft gavn af en
tilsvarende info. men måtte gå den hårde vej.

Jeg ville ønske jeg aldrig havde forladt Cybercity. Der ved de IMHO hvad
det drejer sig om. De gider oven i købet behandle brugerne ordentligt.

Jeg tror s*u ikke supporterne ved hvor de høret hjemme. Opasia eller TDC.

En anden ting. Som du måske ved noget om? jeg synes ikke de har ret
meget udvalg i TDS's news-group. Har måttet sige farvel til en hel masse
nyhedsgrupper, som jeg havde hos Cybercity.

Måske har deres routning været U/S?

Med Venlig Hilsen
Leif Dahl-Jensen