Hamster: 'Henter server info'.
Fra : Madsen

Dato : 22-10-02 18:02

Hej,

Jeg ved ikke om det er news.cis.dfn.de der kokser i dag eller om det er
Hamster, men det meste af dagen har Hamster V1.3.23.205 stået og lyst
pink hele tiden og der står 'f0={newsjobs news.cis.dfn.de} hent server
info'. Hvordan får jeg den til at holde op med det?

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 22-10-02 18:13

Madsen skrev:

> Jeg ved ikke om det er news.cis.dfn.de der kokser i dag eller om
> det er Hamster...

Tja og få minutter efter at jeg havde sendt spørgsmålet, stoppede
den med at lede efter server-info så det har muligvis været en af
de meget sjældne bøvs fra news.cis.dfn.de eller måske Hamster.
Jeg ved det ikke.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 22-10-02 22:07

Carl Drud skrev:

> Hmm, min gjorde det samme. Der var en del nye grupper (adobe.*
> & macromedia.*), måske det var denne opdatering der gav
> serveren nogle problemer.

Det har sikkert været det så. Der har ikke været noget galt siden
jeg skrev det sidste indlæg her i tråden omkring kl. 19.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 08-11-02 19:11

Madsen skrev:

> Der har ikke været noget galt siden jeg skrev det sidste indlæg
> her i tråden omkring kl. 19.

Derimod sker det (subject) næsten hver gang at hamster synkroniserer
med news.tele.dk. Dtext.news.tele.dk har den ingen problemer med.
Måske man ligefrem skulle overveje at droppe news.tele.dk helt og
holdent.

Madsen.

Fra : Carl Drud

Dato : 22-10-02 19:22

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?