michaelhorn@mac.com writes:
>
>Har du evt prøvet hos Applecare 70102007 - de plejer at være flinke at
>tale med!!
>
>--
>Mvh
>Michael Horn
>Ichat: michaelhorn@mac.com
>Web: homepage.mac.com/michaelhorn
Det har jeg prøvet og de kan ikke gøre andet end man selv kan. Nemlig søge
og få at vide at navnet er optaget. De kunne måske have fundet ud af det,
men så skulle jeg betale 398.- kr og så var der jo ingenting sparet.
Jeg prøvede også Apple DK, som henviste mig til at prøve den demo iTools
jeg lige havde reg. og så komme ind på siden. Der kunne jeg så skrive til
nogen. Men det gik ikke. Det eneste jeg fandt var en feed back side, hvor
man kunne udfylde og også skrive noget tekst. Men man kunne ikke sende
siden, for der var ingen "send knap". Iøvrigt stod der at de ikke svarede
på de mails. Nå, men jeg tænkte, at skrev jeg, kunne det være at de ville
være så venlige, at forwarde mailen hen et sted, hvor de kunne svare. Det
er simpelthen umuligt at komme i kontakt med nogen
Ærgerligt for det er
nok mig selv der optager mit eget navn og nu har jeg kun muligheden til
fuld pris.
Hilsen Hanne
PS:Kan man i det hele taget skrive til Apple??