FP98 - Password ved "Create new web" ?
Fra : Madsen

Dato : 22-10-02 17:02

Hej

Efter at have kørt med samme PC i adskillige år brød
den endelig sammen og jeg er nu ved at installere mine
programmer på en ny.

Så kom turen til Frontpage 98 og det gik såmænd godt nok,
men når jeg nu vil starte en ny webside ( Create new web )
kommer der en boks op og beder om brugernavn og
password. Det gjorde der ikke på den gamle maskine
og jeg aner ikke hvordan jeg slår det fra eller på anden
måde får den til at lade være.
Den gør det også når jeg vil åbne et eksisterende web.
( altså som ligger på disken. Jeg er ikke online )

Nogen forslag til hvad jeg gør ?

på forhånd tak

mvh Madsen

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 23-10-02 10:27

"Madsen" <madsen@Xmail.portalen> skrev i en meddelelse

> Nogen forslag til hvad jeg gør ?
>
> på forhånd tak
>
> mvh Madsen

Jeg mener at kunne huske problemet er hvis du evt har haft dine kopier på en
Cd så er de blevet skrivebeskyttet ? prøv at ændre dette.
Ellers gjorde jeg det engang hvor jeg ikke kunne få tilladelse til at åbne
mine egne sider, at jeg blot brugte Frontpage's importere websted, og
hentede mine sider fra nettet.
En ting mere kan være at din browser skal ændres til at være mindre
beskyttet !!!! se evt link.
http--www.wannafind.dk-support-more.aspid=33

mvh Kirsten

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 23-10-02 10:32

"Madsen" <madsen@Xmail.portalen> skrev i en meddelelse
> Nogen forslag til hvad jeg gør ?
>
> på forhånd tak
>
> mvh Madsen

Hej igen..
Jeg kan se mit link ikke virker, men prøv at kikke på deres supportside der
står det beskrevet.
http://www.wannafind.dk

<Frontpage bliver ved med at spørge om brugernavn og password...>
mvh Kirsten