|
| Tiscali betalingskaos Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 22-10-02 14:33 |
|
Hej
jeg har kun et skide Free abonnement hos Tiscali...
Som jeg har brugt i nød engang imellem..
Alligevel, kan man da kun have problemer med det firma?
Det eneste jeg modtager med posten er rykkere..
Jeg har aldrig modtaget nogen som helst regninger... Sidst jeg fik en
rykker, gad jeg ikke vente mere i kundeservice kø, og betalte regningen...
Men nu er der igen kommet en rykker....
Jeg ved ikke om det er noget der er gået galt i betalingsbetoden.. Jeg
kigger under det såkaldte e-care, her står jeg til betalingsservice, og
fakture på papir... Hvordan kan det hænge sammen?
Når kunderne står i kø i 1-2 timer,, så er det som nummer 8 i kø right?
Jeg bliver nemlig også ved med at stå nummer 8 i køen
| |
Chano Andersen (22-10-2002)
| Kommentar Fra : Chano Andersen |
Dato : 22-10-02 21:43 |
|
On Tue, 22 Oct 2002 15:33:05 +0200, Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere with:
> Jeg bliver nemlig også ved med at stå nummer 8 i køen
Minder om Cybercity for et års tid siden, "De er nu nummer 5 i køen" det
eneste problem var bare, at der ikke var beskeder til mere end 1,2,3,4 og 5,
så man kunne nemt være nummer 10.. Men det er der da lavet om på siden :)
--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564
Yahoo! Messenger: mrfunny_dk AIM: mrfunnydk1
http://mrfunny.yi.org/ | http://www.nikkiwebster.dk/
| |
Jørgen Rasmussen (25-10-2002)
| Kommentar Fra : Jørgen Rasmussen |
Dato : 25-10-02 19:35 |
|
Bjarke Hansen wrote:
> Hej
> jeg har kun et skide Free abonnement hos Tiscali...
> Som jeg har brugt i nød engang imellem..
>
> Alligevel, kan man da kun have problemer med det firma?
Det kan du sagtens. Hvis det er formålet.
Det er vanskeligt at komme længere ud.
Hvis du har fulgt med i div. nyhedsgrupper vil du finde ud af at Tiscali er
bunden.!
Jeg er selv kunde.
Men vi der bor i småbyer eller på landet, har ikke mange alternativer.
Vel kun TDC.
Der har jeg været kunde for 6 - 7 år siden. Det var ingen succes.
Men jeg er faktisk i tvivl om det ikke er noget generelt for branchen.?
De overlever ihvertfald ikke på deres gode kunde support.!
--
Mvh. Jørgen
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/
| |
Ulrik Brinck (11-11-2002)
| Kommentar Fra : Ulrik Brinck |
Dato : 11-11-02 15:11 |
|
"Bjarke Hansen" skrev...
> Men nu er der igen kommet en rykker....
>
> Jeg ved ikke om det er noget der er gået galt i betalingsbetoden.. Jeg
> kigger under det såkaldte e-care, her står jeg til betalingsservice, og
> fakture på papir... Hvordan kan det hænge sammen?
Det hænger heller ikke sammen. Jeg tror dog nok (uden at være sikker), at
det kun er det første felt, der rent faktisk bliver brugt til noget i den
danske afdeling af Tiscali. Men nu hvor du var inde på eCare, så rettede du
vel straks din betalingsmetode, så problemet blev løst, ikke?
Hvis du (reelt) bruger PBS, så vælg dette i begge felter og sørg for at det
er tilmeldt hos din bank.
Hvis du ikke bruger PBS, så vælg almindelig faktura i begge felter.
Problemet kan opstå, når du står til at bruge PBS hos Tiscali, men ikke hos
banken - du skulle så modtage regningen med posten fra PBS i stedet for fra
Tiscali, men det sker ikke for alle, muligvis afhænger det af hvilken bank,
du har, eller om PBS kender dig fra andre sammenhænge eller sådan noget.
Rykkere bliver derimod udsendt udenom PBS, derfor modtager du dem.
Venlig hilsen
Ulrik.
| |
|
|