dødsbo
Fra : thomas andersen

Dato : 22-10-02 12:30

Hej,

vi købte i 1996 et dødsbo, der har ikke været nogle problemer før nu hvor vi
skal lave en tilbygning, da vi graver ud til fundament finder vi en 2500
liter gammel olietank, den står ikke nævnt nogen steder i papirerne. Den var
heldigvis tom men ikke fyldt op. Har vi ikke mulighed for at få det
efterladte bo til at betale omkostningerne ved at få denne fjernet eller
hænger vi selv på den,. ca 15000,00

hilsen

thomas

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-10-02 13:02

"thomas andersen" <thomas.andersen@electrolux.dk> skrev i en meddelelse
> Har vi ikke mulighed for at få det
> efterladte bo til at betale omkostningerne ved at få denne fjernet eller
> hænger vi selv på den,. ca 15000,00

Er der lavet en tilstandsrapport?

Fra : thomas andersen

Dato : 23-10-02 08:12

snip

> Er der lavet en tilstandsrapport?
>
>ja, men der er den heller ikke nævnt, den er ikke nævnt i noglr papirer,
heller ikke hos kommunen.

thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-10-02 08:20

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> "thomas andersen" <thomas.andersen@electrolux.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er der lavet en tilstandsrapport?

Dødsbo er - mig bekendt - solgt med ansvarsfraskrivelse også selvom der er
lavet tilstandsrapport.
Alternativt kan der være tale om at firmaet der har lavet tilstandsrapporten
kan gøres ansvarlig.

--
mvh/regards

Christian

Fra : J Nielsen

Dato : 25-10-02 20:45

> Dødsbo er - mig bekendt - solgt med ansvarsfraskrivelse også selvom der
>er lavet tilstandsrapport. Alternativt kan der være tale om at firmaet der
har lavet tilstandsrapporten kan gøres ansvarlig.

Vedkommende der har lavet tilstandsrapporten kan under ingen omstændigheder
gøres ansvarlig. Forhold uden for bygningerne er ikke omfattet af
Huseftersynsordningen.

Mvh

J. Nielsen