TV-tuner program...?
Fra : Martin B

Dato : 21-10-02 21:47

Hey,

Har netop købt et TV-tuner kort fra Leadtek, som jeg egentlig er fuldt ud
tilfreds med. Det eneste man kan sætte en finger på er det medfølgende
TV-tuner program...!

Mit spørgsmål er, om der ikke findes et andet program eller skal det være
lavet til det pågældende kort...?

Mvh

Martin

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-10-02 22:53

> [...]
> TV-tuner program...!
>
> Mit spørgsmål er, om der ikke findes et andet program eller skal det være

Nogen gange kan VitualDub bruges, det kommer an på TV chip.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-10-02 23:08

"Martin B" <FJERNDETTEmartin@brogaard.nu> wrote in

> [...]
> det medfølgende TV-tuner program...!
>
> Mit spørgsmål er, om der ikke findes et andet program eller skal
> det være lavet til det pågældende kort...?

Det kommer lidt an på chip og hvilken drivertype der anvendes. Hvis det
er VfW (Video For Windows) så kan jeg anbefale PowerVCR fra samme firma
som laver PowerDVD afspilleren. Mener de hedder Cyberlink - de har en
demo på deres site. Den er meget begrænset, men det skulle være muligt
at bruge den til at se om det er noget du kan bruge.

Flemming

Fra : Martin B

Dato : 22-10-02 18:19

> [...]
> demo på deres site. Den er meget begrænset, men det skulle være muligt
> at bruge den til at se om det er noget du kan bruge.

MANGE TAK...! Har netop anskaffet mig PowerVCR, og det er 100 gange bedre
end det medfølgende...!

Mvh

Martin