Medal of Honor: Mac mod PC
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 21-10-02 21:42

Efter utallige forsøg er det endnu ikke lykkedes mig at spille mod mine
peecee-venner over internettet. Jeg får konstant "time out" når jeg
prøver at forbinde til en vens pc - og de får "time out" når de prøver
at forbinde til min mac. Jeg har derimod ikke problemer med at spille i
netværk (over internet) mod andre mac'er...

Nogen der har nogle løsningsforslag?

--
vh Jesper

remove BALLMER to reply

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 21-10-02 22:57

Jesper Møller-Fink <jmfinkBALLMER@mac.com> wrote:

> [...]
> at forbinde til min mac. Jeg har derimod ikke problemer med at spille i
> netværk (over internet) mod andre mac'er...

Har du tjekket at Mac og PC udgaverne er samme version? Hvis udviklerne
har udgivet patches til PC udgaven, som ikke findes til Mac, så kan de
have ændret noget der bryder multiplayer-kompatibiliteten.

Står der noget om, at det _skal_ virke?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 21-10-02 23:26

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Har du tjekket at Mac og PC udgaverne er samme version? Hvis udviklerne
> har udgivet patches til PC udgaven, som ikke findes til Mac, så kan de
> have ændret noget der bryder multiplayer-kompatibiliteten.

havde installeret 1.12. Den nyeste der findes til pc er 1.11... Jeg har
nedgraderet og nu spiller det

> Står der noget om, at det _skal_ virke?

Vær nu lidt positv Der står jo heller ikke noget om at det _ikke_
skal virke...
--
vh Jesper

remove BALLMER to reply

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 21-10-02 23:31

Jesper Møller-Fink <jmfinkBALLMER@mac.com> wrote:

> havde installeret 1.12. Den nyeste der findes til pc er 1.11... Jeg har
> nedgraderet og nu spiller det

Det er jo bare herligt.

> Vær nu lidt positv Der står jo heller ikke noget om at det _ikke_
> skal virke...

Jeg er positiv... det er bare set før, at Mac og PC versioner af spil
ikke kan snakke sammen, men for det meste er det pga. versionsforskelle.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 22-10-02 00:18

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Det er jo bare herligt.

Tja - nu kommer jeg alt for sent i seng

> Jeg er positiv... det er bare set før, at Mac og PC versioner af spil
> ikke kan snakke sammen, men for det meste er det pga. versionsforskelle.

Jeps - de bøvlede også en del med at få det til at fungere...
--
vh Jesper

remove BALLMER to reply

Fra : David Blangstrup

Dato : 22-10-02 08:09

On Tue, 22 Oct 2002 0:26:10 +0200, Jesper_Møller-Fink wrote
(in message <1fkfhbk.pkq8pvf4yn9yN%jmfinkBALLMER@mac.com>):

> havde installeret 1.12. Den nyeste der findes til pc er 1.11... Jeg har
> nedgraderet og nu spiller det

Det er et fedt spil.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 22-10-02 09:16

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Tue, 22 Oct 2002 0:26:10 +0200, Jesper_Møller-Fink wrote
> (in message <1fkfhbk.pkq8pvf4yn9yN%jmfinkBALLMER@mac.com>):

> Det er et fedt spil.

Ja for hevled! (kunne dog godt bruge et par ekstra VRAM i min iBook)

Jeg bør måske også nævne at version 1.12 fint fungerer med pc-version
1.11.

--
vh Jesper

remove BALLMER to reply

Fra : David Blangstrup

Dato : 22-10-02 13:11

On Tue, 22 Oct 2002 10:16:13 +0200, Jesper_Møller-Fink wrote
(in message <1fkg9sd.h075z67l9ouN%jmfinkBALLMER@mac.com>):

> Ja for hevled! (kunne dog godt bruge et par ekstra VRAM i min iBook)
>
> Jeg bør måske også nævne at version 1.12 fint fungerer med pc-version
> 1.11.

Jeg må lige indrømme, at jeg har spillet det under navnet »Frontline« på
PlayStation 2. Mit hullede grafikkort på min iMac røv A kan ikke rigtigt
følge med.

Fra : Peter B P

Dato : 22-10-02 18:08

Jesper Møller-Fink <jmfinkBALLMER@mac.com> wrote:

> Nogen der har nogle løsningsforslag?

Har vennen firewall eller lign på sin forbindelse?

--
- Peter
En go' gang Pia' blir' Danmark hvidt a' !