Nu må det være nok!
Fra : AJC

Dato : 21-10-02 15:59

Jeg kom ved at tilfælde til at skrue over på ungdomsprogrammet Boogie på
DR1.
Suk, siger jeg bare. Den såkaldte boogieliste indeholder tæt på 0% musik og
100% "vrikken med underliv", "tagen sig til underliv" og andre uforklarlige
bevægelser.
Hvor er det lige musikken er blevet af?
Disse hits var aldrig blevet hits hvis det ikke var for musikvideoerne!
Vi husker alle den periode hvor George Michael fravalgte at lave videoer med
faldende pladesalg til følge.
Det er efter min mening en syg udvikling og det får mig næsten til at græde
på musikkens vegne.

Mvh
AJC.

---

Fra : TM

Dato : 21-10-02 16:55

Tør øjnene, tudefjæs!

--
MVH
TM

"Når man mailer til en fange, må man så vedhæfte en fil...?"
Citat Thomas Wivel

Fra : AJC

Dato : 21-10-02 20:33

"TM" <Tomra@(Nospam)stofanet.dk> wrote in message

> Tør øjnene, tudefjæs!

Meget konstruktivt...NOT!

Mvh
AJC (som er ved at være træt af denne her teenagenyhedsgruppe!)

---

Fra : -V-

Dato : 21-10-02 21:16

"AJC" <ajc@jubiipost.dk> wrote:
> "TM" <Tomra@(Nospam)stofanet.dk> wrote
> >

> Meget konstruktivt...NOT!
>
> Mvh
> AJC (som er ved at være træt af denne her teenagenyhedsgruppe!)

Du er så sød.

Kan du genkende dine egne ord fra dk.medier.tv:

"Du skal vist snart i seng min lille ven!
Din efterårsferie er slut!
Don't cry!

Mvh
AJC"

Du nævnte noget om at være ukonstruktiv? Og dig selv?
Jeg tror dit navn staves h-y-k-l-e-r.

-V-

Fra : Peter Theglev

Dato : 21-10-02 17:58

d. 21/10/02 16:59 skrev AJC på ajc@jubiipost.dk i artiklen
3db4163c$0$3371$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> faldende pladesalg til følge.
> Det er efter min mening en syg udvikling og det får mig næsten til at græde

Faktisk blev jeg mægtig glad for Christians nye video. Ikke på grund af ham,
men for satan en babe, der løber rundt nede i Metroen. Nam nam.

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 21-10-02 20:44

AJC <ajc@jubiipost.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3db4163c$0$3371$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
med
> faldende pladesalg til følge.
> Det er efter min mening en syg udvikling og det får mig næsten til at

Jeg er selv 15 år. Mange vil nok mene at jeg er en typisk teenager.
Men føj for s****. Det er nu ikke god musik de sender på BOOGIE. Det er
"MEGET" poppet. De burde sende noget. The Cure. Radiohead. Beastie Boys.
Deftones. Dr. Dre. Everlast. Faith no more. Foo Fighters. Incubus. Jeff
Buckley. Korn. Lamb. Metallica. Mercury Rev. Millencolin. Moby. Pearl Jam.
Powderfinger. Primer 55. RATM. Rammstein. REM. Simon and Garfunkel. Sort
sol. Weezer. Wu tang clan.
Det ville være dejligt. Med noget ordenligt musik.

--
Bjørn E. Thorup
www.home1.stofanet.dk/thorup

Fra : Esben I.

Dato : 22-10-02 22:56

"Bjørn E. Thorup" wrote:
> Jeg er selv 15 år.
De burde sende noget. The Cure. Radiohead. Beastie Boys.
> Deftones. Dr. Dre. Everlast. Faith no more. Foo Fighters. Incubus. Jeff
> Buckley. Korn. Lamb. Metallica.
nånå, du har pillet i fars CDer ?

> REM. Simon and Garfunkel. Sort
- og bedstefars LPer ??

endelig en teenager med bred smag
respæækt
Esben I.

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 23-10-02 16:56

Esben I. <raggamuffin@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3DB5C960.6A9267D0@get2net.dk...
> De burde sende noget. The Cure. Radiohead. Beastie Boys.
> [...]

Mange tak. Mange tak.
Neeeej. Ikke bedstefars LPer. Har skam fået min gode musik smag fra mine
storebrødrer. Mange tak, hehe

Fra : Gizmoduck

Dato : 21-10-02 21:09

On Mon, 21 Oct 2002 16:59:07 +0200, "AJC" <ajc@jubiipost.dk> wrote:

> [...]
>faldende pladesalg til følge.
>Det er efter min mening en syg udvikling og det får mig næsten til at græde

prøv vh1 måske...boogie er nok ikke lavet med din målgruppe for øje,
selvom konceptet er det samme som i puls for snart 10 år siden...

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 21-10-02 23:25

"AJC" <ajc@jubiipost.dk> skrev i

> Jeg kom ved at tilfælde til at skrue over på ungdomsprogrammet
> Boogie på DR1.

Stakkels dig

> Suk, siger jeg bare. Den såkaldte boogieliste indeholder tæt på
> 0% musik og 100% "vrikken med underliv", "tagen sig til
> underliv" og andre uforklarlige bevægelser.

Hmmm....nu er jeg ikke sikker på at jeg synes at de nævnte
bevægelser er uforklarlige

> [...]
> fravalgte at lave videoer med faldende pladesalg til følge.
> Det er efter min mening en syg udvikling og det får mig næsten

Helt enig. Det er desværre en gennemsyret holdning på div.
pladeselskaber, at en "kunstner" nu til dags skal kunne alt muligt
andet end at spille og/eller synge (se bare Pop Stars osv., hvor en
inferiør koreograf udgør 1/3 af dommertrioen).

Jeg må nok erkende, at hvis jeg skulle lave en top-10 (eller top-
100) liste over de fedeste koncertoplevelser jeg har haft som
publikummer, involverer (næsten) ingen af dem koreograferet dans.

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 22-10-02 13:51

"AJC" <ajc@jubiipost.dk> wrote:

> [...]
>faldende pladesalg til følge.
>Det er efter min mening en syg udvikling og det får mig næsten til at græde

hehe, skriv til George Michael og bed ham lave videorne nu.... ;)

-breiler