adgangsbegrænsning
Fra : thomas tomcat

Dato : 21-10-02 08:10

overvejer at stille mit musik setup ned på studiet et stk. tid.

kan jeg fuldstændig låse min maskine, så jeg er den eneste, der kan benytte
den?

G4, 9.2.2us.

Fra : Jesper

Dato : 21-10-02 14:47

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote:

> overvejer at stille mit musik setup ned på studiet et stk. tid.
>
> kan jeg fuldstændig låse min maskine, så jeg er den eneste, der kan benytte
> den?
>
> G4, 9.2.2us.

Det kan ikke rigtigt lade sig gøre, selvom du fjerner CD/DVD drevet og
låser kabinettet, så kan den boote over FireWire, USB og Ethernet.
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
»Ligestillingen er kommet for at blive. Men derfor er

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 21-10-02 16:24

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote:

> kan jeg fuldstændig låse min maskine, så jeg er den eneste, der kan benytte
> den?
>
> G4, 9.2.2us.

Hvis du brugte Mac OS X ville du kunne bruge firmware password. Hvorfor
der kræves Mac OS X forstår jeg ikke. Har du OS X på din maskine kan du
jo forsøge dig med det.

<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120095&SaveKCWindowURL=h
ttp%3A%2F%2Fkbase.info.apple.com%2Fcgi-bin%2FWebObjects%2Fkbase.woa%2Fwa
%2FSaveKCToHomePage&searchMode=Expert&kbhost=kbase.info.apple.com&showBu
tton=false&randomValue=100&showSurvey=false&sessionID=anonymous|15612782
5#English>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com