Binært forståelsesproblem
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 20-10-02 23:23

Af og til - men sjældent - går jeg i de binære græsmarker, hvor en debattør
f.eks. har efterladt et billede af enelleranden effekt, man dødogpine må
eje.

Jeg studser altid over disse alenlange serier, med næsten enslydende navne.
Når man klikker på en af dem, får man bare en kæmpe dynge volapyk ind i
tekstfeltet. jeg gætter på at det er en form for billedmateriale, der skal
sankes og siden samles?

Hvad bruger man til det, og hvad skyldes fremgangsmåden??

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Jesper Harder

Dato : 20-10-02 23:38

"Torben Abilgaard" <toa@fjernmigbt.dk> writes:

> [...]
> volapyk ind i tekstfeltet. jeg gætter på at det er en form for
> billedmateriale, der skal sankes og siden samles?

Jeg går ud fra du bruger Outlook Express -- i så fald, prøv at spørge i
gruppen dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

> og hvad skyldes fremgangsmåden??

Den skyldes at de fleste newsservere har en grænse for størrelsen af et
indlæg. Hvis det man ønsker at sende en fil, som er større end grænsen,
er man nødt til at dele det op i flere indlæg, som så skal samles.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-10-02 16:19

Torben Abilgaard wrote:

> [...]
> tekstfeltet. jeg gætter på at det er en form for billedmateriale, der skal

Korrekt. Marker alle stumperne, højreklik og vælg "Kombiner og
afkod", simsalabim..

--
Hygge..
Thomas